Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milta kuulostaa nämä mahdolliset flunssalääkkeen haittavaikutukset:

Vierailija
17.04.2012 |

-käytöksen ja mielialan muutokset (poikkeavat unet kuten painajaiset, aistiharhat, unissakävely,

ärtyisyys, ahdistuneisuus, levottomuus, kiihtyneisyys ja aggressiivinen käyttäytyminen tai

vihamielisyys, vapina, masennus, itsemurha-ajatukset ja itsetuhoinen käyttäytyminen

En tiedä miksi, mutta mulle tuli nyt mieleen tästä saamani lääkkeen pakkausselosteesta Bulevardisurmaaja :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin määrättiin tätä... Hieman arveluttaa nuo sivuoireet... mutta toisaalta noihan oli niitä oireita jotka ei ole ilmenny kunnollisessa tutkimuksessa vaan joita on niinku raportoitu? Eli ei oo välttämättä kauhean relevanttia informaatioita.

Mutta silti, pelottaa!

Vierailija
2/5 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku missä on kofeiinia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku missä on kofeiinia?

astmalääke, mulle sitä määrättiin näiden vuoksi:

- Montelukast Orion ehkäisee myös rasituksesta johtuvaa keuhkoputkien ahtautumista.

- Montelukast Orion voi lievittää myös allergisen kausinuhan oireita astmaa sairastavilla,

Vierailija
4/5 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua huolettaa valmisteen sisältämän Aspartaamin sivuoireet. Vähintään yksi lukemattomista toteutuu varmasti. Lääke ja vaivan aiheuttaja samassa napissa. Ei näin.

Vierailija
5/5 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten minua huolettaa valmisteen sisältämän Aspartaamin sivuoireet. Vähintään yksi lukemattomista toteutuu varmasti. Lääke ja vaivan aiheuttaja samassa napissa. Ei näin.

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi