Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häihin musta mekko?

Vierailija
17.04.2012 |

Onko vielä nykyäänkin ihan no no juttu ja etiketin vastaista mennä häihin mustassa mekossa? Minulla olisi aivan ihana ja minua pukeva mekko mutta se on musta. Kävisikö sitten, jos laittaisin vyöksi sammalen/oliivinvihreän satiininauhan, samanvärisen läpikuultavan huivin olkapäille ja samanvärisen kukkakoristeen rintamukseen tai hiuksiini (nekin mustat). Kengät ja pikkulaukku olisivat myös mustat. Voiko hääpari loukkaantua tuollaisesta asusta? En ole siis koskaan tavannut heitä (miehen sukua ja hänelläkin useampi vuosi tapaamisesta). Tiedän, että omat sukulaiseni ja tuttuni eivät ainakaan loukkaantuisi, kun muutenkin tyylini tietävät. Voi huoh. Olen muunkiväristä mekkoa yrittänyt etsiä mutta ei viiden tunnin takia kehtaisi mitään oman tyylin vastaista ostaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etiketistä en tiedä mitä sanoo, mutta värilliset asusteet kuulostaa ok:lta.

Meidän häissä 10 v sitten serkun tyttöystävä pukeutui juuri tussun peittävään pikkumustaan, enkä jaksanut loukkaantua siitäkään.. Elämäni siihen asti tärkeintä päivää ei tosiaankaan mikään vieraan minimekko pilannut. Päinvastoin.. Jos joku olis ilmaantunut kokovalkoisessa pitkässä mekossa, olisin muutaman herneen voinut kiskoa kärsääni.. ;)

Vierailija
2/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei kyseessä olisi oma tyylini ja hääpari niin tuttu, että ymmärtävät. Olisiko mahdollista vaikka lainata tai vuokrata jonkin muun värinen mekko, ettei tarvitsisi ostaa yksien juhlien takia vaatetta, joka jää käyttämättä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekko niin laittaisin vaikka onkin musta. Minusta musta ei ole läheskään yhtä paha väri häihin kuin valkoinen (se on ehdoton ei!). Suomessa ollaan ehkä aika tarkkoja tuon mustankin suhteen, mutta esim. Itä-Euroopassa olen ollut parissa häissä joissa monellakin vieraalla on ollut päällään musta mekko.