Kellään kokemuksia Kalajoen Tapiontuvan leirintäalueesta?
Ollaan alkukesästä vaunulla menossa kalajoelle ja tuo tapiontuvan leirintäalue olisi edullisempi kun se rannan alue, mutta onkohan ihan surkea?
Kommentit (7)
Mutta en ole ikinä kenenkään kuullut puhuvan siitä leirintäalueena.
kun haluttiin Kalajoelle juhannuksena ja sinne toiselle puolelle ei voinut mennä..
Tapion tuvan leirintäalue on kyllä todella kämänen, vessat yok, suihku yök (kylmiä tiloja).
Siinä on joku vesipuistojuttu, mutta sinne maksaa ja edes leirintäaleuelaiset eivät saa alennusta. Ja hinta oli korkea verrattuna laatuun.
En menisi ikinä enää
Ps Tapion tuvan omistajat lestoja
On suhteellisen kaukana itse hiekoista siellä mäntyjen keskellä ja tosiaan jo kulahtanut. Merta ei näkyvissäkään. Itse kalajoen hiekoilla taas on laajennettu reippaasti sitä vaunualuetta, on meri vieressä, uudet saniteettitilat ja muut palvelut vieressä. En tuosta kyllä säästäisi.. tulee vaan paha mieli.
Eli ei kannata vetää kestoja joka ketjuun mukaan :) ei tosiaan mikään kovin hääppöinen ole se caravanalue. Ja vesipuistoksi en kutsuisi siinä olevaa allasta. Siinä on on pieni vesiliukumäki ja uima-allas, ei muuta. Jukupark on sitten ihan kunnollinen iso vesipuisto ja oikein hyvä. Itse menisin ehottomasti sille kunnon leirintäalueelle. Tietenkin jos vain yönsä nukkuu eikä tarvi muuta palvelua niin nukkuu kai sitä siinä tapiontuvallakin..
pienestä pitäen käyty kesäisin tapion tuvalla, joka on tosi kiva paikka. Ei taida kummoinen olla tuo leirintäalue, mutta varmaankin tarkoitus ei siellä ole koko aikaa viettää kuitenkaan. Eli uskoisin, et ihan ok, tapion tuvalla hyvä maine.
Niin tuo Tapion Tupa on mun mielestä hinta/laatu suhteessa kaikkinensa ihan loistava paikka. Majoitus vaihtoehtoja on joka lähtöön
Ei siellä ennen kahta leirintäaluetta ollut!? Tapion Tupa kyllä on, mutta ei siellä kai leirintäaluetta ole.