Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon lantio levenee raskaana ollessa?

Vierailija
17.04.2012 |

Mullon nimittäin jo nyt aika naiselliset muodot, et tissit B kupissa sitten niitten alapuolelta TODELLA hoikka ja lantiota kohden levenee aika mukavasti...

Et jo nyt voi sanoo, et mulla on vähän perse niinku Kim Kardishanilla.

JOTEN

Tulisko mulla sitten raskauden jälkeen olemaan oikea kunnon "hehtaari perse" ???? ja meneekö entiset farkut, nyt käytän jotain kokoo 34..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantio usein levenee, mut se myös palautuu. Tosin siihen voi hyvinkin mennä se 1,5-vuotta. Kaikillahan toi lantio ei edes levene, niin ettei heistä näe että ovat lapsen synnyttäneet.

Vierailija
2/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon edelleen vähän että palautuisi, mutta tuskin merkittävästi kun synnytyksestä jo vuosi.

kengännumerokin muuten kasvoi koosta 37,5 kokoon 39!

Toivottavasti ei jatku sama meininki mahdollisessa seuraavassa raskaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä suhteellisen kapea? lantio noin 94 cm, joka ei ole kyllä sekään leventynyt kolmen synnytyksen myötä. Eiköhän se lantion ympärys levene vaan jos oikeasti lihoo!

Vierailija
4/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta olen synnyttänyt ja edelleen lantio siinä 90 cm. Miksi se siitä mihinkään levenisi?

Vierailija
5/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

87 cm. Sisämitastahan on kyse, mihin se lantio siitä levenisi?

Vierailija
6/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni farkut jalkaan noin viikko tai kaksi synnytyksen jälkeen. Otin mukaan synnytyslaitokselle, mutta siellä otti vielä lantiosta kiinni ja piti laittaa olohousut jalkaan. Eli aika nopeasti palautui minun tapauksessa. Lantio ennen raskautta hieman alle 100cm ja edelleenkin. Ja toki vaikuttaa myös se paljonko tulee painoa raskauden aikana. Itselläni oli 12kg muistaakseni eli suht sopiva.

Vierailija
7/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seitsemän leivän uuni. Jokainen lapsi tekee sen 10 cm lisää. Näin on.

Vierailija
8/8 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardashian ei tosiaan ole kokoa 34... Aikamoinen luonnonoikku olet jos tohon kokoon saat semmoset kurvit mahtumaan.