Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua aidosti kaivataan - miten olette selvinneet pettämisestä?

Vierailija
17.04.2012 |

Minulla on SUURI ahdistus ja toivon (toivottavasti en turhaan), että saisin täältä ainakin jotain vertaistukea.

Olen 2 alle kouluikäisen lapsen äiti ja sain jokin aika sitten tietää mieheni pettäneen minua. Sain tietää asiasta kaveriltani, mutta lopulta myös mieheni tunnusti. Pettämistä (seksiä) oli ollut useampia kertoja muutaman kuukauden aikana.

Tilanteemme on kai siinä mielessä klassinen, että yhteinen aika, läheisyys ja erotiikka ovat olleet suhteessamme taka-alalla viimeisten vuosien aikana johtuen yksinkertaisesti lapsihädelliin liittyvistä kiireistä. Minulle tämä ei ole ollut niin suuri ongelma kuin miehelleni. Ja tätä mieheni myös käyttää yhtenä selityksenä "hairahdukselleen". Olemme myös toistemme ainoat seksikumppanit tätä ennen.

Olen itse ollut aina hyvin epävarma omasta viehätysvoimastani ja kehostani eikä synnytyksissä alapäähän ja muualle tulleet muutokset ainakaan ole helpottaneet tätä. Nyt en voikaan ajatella mitään muuta kuin oliko tämä toinen nainen viehättävämpi, parempi, tiukempi, tuntuiko erilaiselta jne. - ja tämä on yhtä helvettiä!!!!! Mieheni tietysti sanoo, että ei ollut ja että seksi oli vain pakonomaista paineiden purkamista, mutta minua tuo ei kyllä auta yhtään.

Onko jollain samassa tilanteessa olleella antaa vinkkiä, miten pääsisin eroon näistä piinaavista tunteista??? Tällä hetkellä en todellakaan voi kuvitellakaan seksiä mieheni kanssa, koska varmasti vain miettisin koko ajan, vertaako mieheni minua tuohon toiseen jne.

Olen äärettömän kiitollinen kaikista asiallisista kommenteista!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty miehenä kyllä olisin sit tullut takaisin sua vonkaamaan enkä jatkanut sitä pettämistä toisen kanssa.

Vonkaamaan sellaista tiukkaa jolta ei heru vs. sellaista löysempää jolta heruu... ei tarvii kummosta mietintämyssyä kumpaa sitä vonkaa jos seksiä vain haluaa. Määrä korvaa laadun, jos laadukkaan määrä on nolla.

Vierailija
22/38 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Miksi miettiä asioita joille ei voi mitään.

Miten niin ei voi mitään? Ap kysyi, miten hän pääsisi eroo epämiellyttävästä tunteestaan ja pakonomaisesta vertailustaan. Totta kai niille voi jotain.

Ap: Miehet panevat naisia eivätkä pimppejä. Naisen sukupuolielimen ominaisuudet ole syy sille, miksi mies haluaa seksiä, vaan se, että sukupuolielin on naisen haarojen välissä.

Ja kyllä tuosta tunteesta eroon pääseminen on mahdollista. Hyvän ja tyydyttävän seksisuhteen edellytys on, että molemmat osapuolet nauttivat ja kiihottuvat siitä, että vastapuoli saa nautintoa. On tietysti vähän perverssiä pyytää sinua nauttimaan siitä, että miehesi on pannut jotain toista naista, mutta usko pois, että sellainenkin tunne on kyllä mahdollinen.

Jos et löydä ongelmaasi jotain hedelmällistä lähestymistapaa, niin ajatus tuosta toisesta naisesta tulee piinaamaan sinua vuosia ja vuosikymmeniä, vaikka jäisittekin yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroa. Ei tuollaisesta vaan pääse yli. Löydät miehen, joka haluaa panna ja rakastaa juuri sinua ja miehesi voi vapaasti jatkaa sitä mitä tekee nytkin eikä sinun tarvitse pettyä uudestaan tai aina pelätä. Jollain tapaa se toinen nainen ohitti sinut, oli se sitten pimppi tai luonne tai mikä tahansa. Mies teki valintansa. Älä jää kynnysmatoksi vaan tee sinäkin omasi. Kirpaisee syvältä, mutta kun pääset miehestäsi yli olet todella vahvoilla!

Vierailija
24/38 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ahdistus ja itku valtaavat minut. Nauran ihan kun itkettaa niin paljon.

Pyyhin hikea otsaltani.

Vierailija
25/38 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo petti mua ystäväni kanssa vuosia. Sain itse selville tekstareista (epäilin ja sain vahvistuksen) ja sitä kautta sähköpostista n. puoli vuotta sitten. Koko kirjeenvaihto löytyi sieltä. Oli kuumat kuvaukset tapahtumista jne.

Vaimo koko yhdessäoloaikanamme (n. 20 vuotta) ei ole mua "halunnut" eli ei ole tehnyt aloitteita eikä ole ollut erityisemmin kiihkeäkään. Perustellut tätä sillä että hän ei vain ole sellainen.

Viesteistä näin että hän kuitenkin osaa sen taidon, toisen miehen kanssa.

Tämä tietysti laittoi oman miehuuteni koetukselle ja jota koetellaan vieläkin. Olen ottanut siniset pillerit avukseni. Välillä kuvittelen vaimoni sen toisen miehen kimpussa kiihkeänä ja aktiivisena. Silloin tulee paha mieli.

Seksiä on kuitenkin meillä ollut aiempaa useammin, edelleen mun aloituksesta. Kuitenkin vain n. 0-2 kertaa kuussa. Arki rullaa ihan ok, kuten on tapana sanoa.

En todellakaan osaa sanoa koska nämä tuntemukset menevät ohi. Oliko tällä toisella kaverilla isompi? Saiko vaimo orkkuja? Mun kanssa ei ole saanut kuin kerran. Koosta en ole edes viitsinyt kysyä. Vannoi kuitenkin ettei saanut orkkua tämän toisen kanssa (voin sen kyllä uskoa).

Yksi asia johti toiseen. Lämpenin vihdoin eräälle toiselle naiselle joka on mua vikitellyt vuosia ja siis selkeästi ilmaissut halunsa.

Olen kuitenkin "jännittäjä" enkä saa itseäni kovaksi satunnaisen naisen kanssa (sitä yritetty pari kertaa).

Siniset pillerit ovat koituneet pelastuksekseni. Kanki oli valmiina kun harrastin kunnolla seksiä tämän toisen naisen kanssa. Tämän joka oli kiihkeä ja halusi mua. Ja sai useita orkkuja mun kanssa! Toki tiesin että hän saa herkästi mutta silti, mikä itsetunnon kohottaja!

En enää ajattele vaimoani toisen miehen kimpussa. Tiedän että vika ei ole mussa vaan vaimossani jos hän ei saa orkkua.

Suosittelen AP:lle vieraissa käyntiä. Se piristää kummasti ja saa itsetunnon kohoamaan. Tätähän se vaimonikin haki seikkailuillaan ja sai haluamansa.

Vierailija
26/38 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se auttaa, jos petetty pettää pettäjää?

Ehkä hetkellisen hyvän olon ja sitten morkkiksen, jos haluaa toista niin jättäköön puolison.

Itse en pystyisi IKINÄ pettämään vaimoani, vaikka tilaisuuksia olisi ollut.

Pettäminen on kaikista raukkamaisinta mitä toiselle voi tehdä. Uskon että vaimoni ei ole minua pettänyt, jos pettäis ei ikinä sais anteeksi saman tien pihalle.

Vierailija
27/38 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaimonikaan minua minun tietääkseni. En siis pysty täysin asettumaan ap:n tilanteeseen. Olen joskus miettinyt, miltä se sitten tuntuisi jos joku kaunis päivä vaimo ilmoittaisi pettäneensä. Uskoisin kyllä siitä pääseväni ylitse, eri asia sitten on haluaisinko sitä. Uskoisin itsetuntoni kestävän senkin jos tällä toisella miehellä olisi isompi tai hän olisi muuten taitavampi. Toisaalta mulla on vaimon mielestä jo vähän liiankin iso, joten tuskin nauttisi yhtään isommasta. Mutta onhan se vähän epäreilua vertailla puolisoa ja jotain satunnaista ihastusta kun painitaan ihan eri sarjoissa. Tottakai uudessa ihastuksessa on uutuuden viehätystä ja kiellettyä hedelmää ja ties mitä.

Mutta uskoisin ap:nkin pääsevän yli noista ajatuksistaan. Tuskin se pettämisen syy on ollut se, että tämä toinen nainen on ollut jotenkin parempi. Kyllähän ihmiset pettävät eri syistä, eikä useimmilla varmaan ole siinä mitään suurempaa agendaa. Tilaisuus tekee varkaan jos asiat eivät ole kotona kunnossa jne. Ajan kanssa tai terapian tms. avulla todennäköisesti nuo tunteet helpottavat. Erikseen pitää sitten päättää se haluatko ylipäätään jatkaa vai erota.

Vierailija
28/38 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinä ja aika tiedätte, syökö tuo pettäminen ja kaikki siihen liittyvät mustat ajatukset happea liikaa ja liitto kariutuu.

Ok, tilanne sillä tavalla selvä, että mies petti, et sinä.

Mutta jos jatkatte, niin se tilanne, joka johti pettämiseeen pitää poistaa. Pelkällä katumuksella ja miehen hyvillä aikomuksilla tilanne on vaarallinen, jos parisuhteen epätyydyttävä tilanne jatkuu ja sen päälle tulee vielä lisää negatiivista energiaa.

Eli jos käpyrryt marttyyrina äitirooliin vielä tiukemmin, niin ei tule kesää. Tämä ei sitten tarkoita sitä, etteikö sinulla saa olla negatiivisia tunteita ja mies on tarinan suurempi roisto, mutta pointin varmasti tajuat.

Vierailija
29/38 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä muka koskaan ole tunnetta/pelkoa siitä, että kumppaneittenne aiemmille seksikumppaneilla olisi ollut tiukempi/isompi tai muuten vain parempi? Jos väitätte, että ei ole, en kyllä usko!i]

Näin miesnäkökulmasta kaikenlainen vertailu on ihan naurettavaa ja merkityksetöntä. Itselleni merkitsee vain se nainen, jonka kanssa olen sillä hetkellä. Silloin ei ole muita naisia olemassakaan. Typerää olettaa, että mies automaattisesti vertailee tissien ja vittujen kokoa ja näköä. Ja kun olen naisen kanssa, en todellakaan mieti hänen entisiä kumppaneitaan, saatikka näiden kullien kokoa.

Vierailija
30/38 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tehdä äsken tuohon alkuun lainauksen toisen tekstistä, mutta ei tainnut ihan onnistua. Kämö olen.

Vierailija
31/38 |
18.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää olettaa, että mies automaattisesti vertailee tissien ja vittujen kokoa ja näköä. Ja kun olen naisen kanssa, en todellakaan mieti hänen entisiä kumppaneitaan, saatikka näiden kullien kokoa.

Jos nyt sattuu vaikka tykkäämään isoista tisseistä niin ei tarvi olla mikään analyytikko verratakseen näitä mielessään. Tai jos toisella on kumisaappaan astuttava lortto ja toisella napakka pillu niin ei tarvi olla mikään ruudinkeksijä huomatakseen eron. Ääneen hehkuttelu on sitten eri asia. Ei liene erityisen harvinainen kehu, kun naista nussiessa kehuu ihanan tiukaksi. Kehuuko kukaan ihanan väljäksi?

Vierailija
32/38 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanutkin täällä hyviä neuvoja, mutta minua pisti silmään erityisesti kuvaus itsestäsi: "Olen 2 alle kouluikäisen lapsen äiti".

Jos näet itsesi vain äitinä etkä NAISENA niin ymmärrän hyvin miksi liittonne on karahtanut kiville. Vaikea tuossa tilanteessa on rakentaa romanttista tai seksuaalista suhdetta MIEHEN kanssa jos näkeee itsensä vain äitinä ja kotitalouskoneena eikä lainkaan seksuaalisena olentona. Sinun täytyisi nyt saada jotenkin itsetuntoasi kohotettua ja valitettavasti miehesi ei voi sinua siinä kovinkaan paljon auttaa. Ammattilaisen apu voisi olla paikallaan.

Vierailija
33/38 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää olettaa, että mies automaattisesti vertailee tissien ja vittujen kokoa ja näköä. Ja kun olen naisen kanssa, en todellakaan mieti hänen entisiä kumppaneitaan, saatikka näiden kullien kokoa.

Jos nyt sattuu vaikka tykkäämään isoista tisseistä niin ei tarvi olla mikään analyytikko verratakseen näitä mielessään. Tai jos toisella on kumisaappaan astuttava lortto ja toisella napakka pillu niin ei tarvi olla mikään ruudinkeksijä huomatakseen eron. Ääneen hehkuttelu on sitten eri asia. Ei liene erityisen harvinainen kehu, kun naista nussiessa kehuu ihanan tiukaksi. Kehuuko kukaan ihanan väljäksi?

kehua väljää tiukaksi. Mikä on tällaisen kehun hyöty esim. pidemmässä suhteessa?

Vierailija
34/38 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoista kehua väljää tiukaksi. Mikä on tällaisen kehun hyöty esim. pidemmässä suhteessa?

Kuka niin tekisi. Vain aiheesta kehutaan.

Vierailija
35/38 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoista kehua väljää tiukaksi. Mikä on tällaisen kehun hyöty esim. pidemmässä suhteessa?

Kuka niin tekisi. Vain aiheesta kehutaan.

mies tälläkin palstalla kehuu kumisaapastaan erittäin tiukaksi ihan vain, että joskus heruisi edes jotain pillua. Se ei ole kannattavaa. Yhtä turhaa kuin naisten orgasmin teeskentely. Aina pitäisi antaa positiivista palautetta aiheesta. Voi käydä niin ettei se puoliso edes tajua mitään olevan vialla eikä edes yritä tehdä asialle mitään. Niitä kuulajumppia voi esitella niin monella tavalla. Esim. voi kertoa, että näillä pystyt opetellemaan lypsämistä ja vaikka saada emätinorgasmeja! Hyvä suhde kestää sen, että asioista puhutaan reilusti (mutta tietysti kauniisti). Olen kovin ihmeissäni näistä vaikenevista ja valheita suoltavista omaa suhdettaan huonontavista miehistä!

Vierailija
36/38 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut petettiin, se aiheutti sen, että minusta tuli ihan hirveä pettäjä itsestäni ja ikävä totuus on se, että monet perheenisät pettävät vaimojaan ja miehet vielä kertovat todella avoimesti vaimojensa fyysisistä ominaisuuksista, vaikka mistä intiimistä ja valittavat kun kotona ei saa seksiä. Ei siinä ole muusta kyse kuin panemisesta, ajattelevat vaimojaan ja purkavat paineensa sen kummemmin sitä toista naista ajattelematta. Sen sijaan se on paha kun pitkässä seksisuhteessa tulevat tunteet mukaan peliin molemmilla osapuolilla. En minä pettämisestä selvinnyt mitenkään, yhdessä olemme mutta petän koko ajan ja joka ikinen viikko.

Vierailija
37/38 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan tähän, että naapurin auto on hienompi, mutta omakin on mukava.

Ei sitä tiukkuutta tai märkyyttä vertailla. Kokonaisvaikutelma ainakin itselleni on tärkeää. Siis kaikki muu eroottisuus, tunteet ja juttelu ennen sitä seksiä.

Vierailija
38/38 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika auttaa.

Mutta kyllä se kirvelee. Ja muistan myös itse ajatelleeni, että olen ihan hirveän ruma, ällöttävä ja kamala nainen, kun mies alkaa touhuilemaan työkaverinsa kanssa (mistä siis jäi kiinni). Seksi oli sellaista itkun kanssa suorittamista, vihan taka-alalle laittamista.. Vei voimia.

Koetimme puhuakin asiasta, mutta lopulta mieheni meni ihan lukkoon. Kaikki oli sanottu, kerrattu, pyöritetty useita kertoja, varmaan kymmeniä. Minä aloin aina itkeskelemään, uhoamaan, vittuilemaan.. Ja mies siis lopussa vaan vaikeni. Korkeintaan sanoi, ettei edeleenkään osaa sanoa pohjimmaista syytä mihinkään ja koetettaisiin nyt vaan mennä eteenpäin.

Mieheni jopa antoi minulle luvan näissä katkerissa raivareissani, että voin myös mennä naimaan toisen kanssa, jos se kerran helpottaa. Tosin sanoi, ettei välttämättä pysty jatkamaan enää kanssani ja se sai avaamaan silmäni. Jotenkin se kumpusi sieltä niin, että mieheni välittää minusta, tilaisuus teki varkaan ja aivan varmasti pienen lapsen äitinä ulkonäöllisesti hävisin simpsakalle ja tälläytyneelle naiselle.

Aloin kaivamaan naiseuttani. Uusi hiuslook, meikkiä hieman ehostukseksi, ikäänkuin laittautumista kaikille muille maailman miehille.. Sain flirttailevia katseita. Palasin työelämään, missä olin taas omimmillani. Ja tsadaa, enää ei miehen pettäminen tuntunutkaan niin kaamealta. Sillä tiedän, että kuka tahansa voisi meistä pettää jos haluaa ja tilanne siihen annettaisiin mennä.

Ollaan mieheni kanssa nykyisin ihan hyvissä väleissä. Ollaan myös sovittu, että jos pitää hairahtua polulta, emme sitä toisillemme kerro. Mutta koetamme elää sovussa, rakastamme toisiamme, seksiä harrastamme harvakseltaan, mutta kuitenkin arjessa halaamme ja suukottelemme. Pettämisestä on nyt viitisen vuotta. Tiukkaa se silloin vauva-arjessa oli, mutta nyt tilanne on toinen.

Mitä tulee siihen, että mies vertailisi naisiaan.. Uskon, ettei aikuinen mies sitä tee. Juuri niinkuin joku kirjoittikin, kun mies ja nainen ovat sängyssä, rakastelu tapahtuu juuri näiden ihmisten kesken. Fantasioita voi olla pään sisässä ;) mutta se ei haittaa mitään. Luotettavan kumppanin kanssa on kivaa peuhata.

Ole vaan vahvasti nainen. Äitiyskin kuuluu naiseuteen. Sinä selviät. Olet kaunis! Kuka vaan haluaa sinua varmasti, jos menisit asiasta gallupin tekemään. Miehesi on valinnut sinut ja sinä miehesi sinun elämään. Unohda se vertailu. Se on tapahtunut. Sitä ei voi muuttaa. Mutta keskity nyt itseesi naisena, kauniina, tuntevana, ihastuttavana naisena. Miehesi tulee ihastumaan sinuun aina uudelleen, kun alat arvostamaan itseäsikin enemmän. Halaus ja voimia! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme