Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin miestä - en kadu - asiat paremmin kuin koskaan!

Vierailija
17.04.2012 |

Niin tuossa yllä lyhyesti miten kävi...

Pari viikkoa sitten yllättäen työreissulla huomasin että minulle pitkään tuttu ihminen (työkaveri) voisikin olla vähän enemmän - ja että minä olin hänelle. Pari päivää vain tehtiin töitä yhdessä ja viihdyttiin hyvin toistemme seuraassa, viimeistä edellisenä iltana asiat vain etenivät siihen että vietettiin yö yhdessä hotellihuoneessani. Mahtava yö - ei vaan seksin takia, vaan että oli joku joka kuunteli, kertoi itsestään ja piti minua älykkäänä, hauskana ja seksikkäänä.

En koskaan ennen ole tehnyt mitään vastaavaa... 15 vuotta sama mies. Olen viimeisten 10 vuoden aikana saanut 3 lasta (hirveet arvet), lihonut 15 kiloa ja tietty vanhentunut. En enää vuosiin ole pitänyt itseäni kauniina, saati seksikkäänä. Seksiä mihen kanssa oli joskus viime vuoden puolella (ehkä lokakuussa). En ole vain nähnyt itseäni mitenkään viehättävänä ja seksin olen siitä syystä kokenut vastenmieliseksi.

No, viimeisenä päivänä työreissulla oli ehkä hieman kiusallista, mutta asiat meni kuitenkin niin kuin oli tarkoitettu. Työkaverini piti tulla vielä illaksi hotelliini, mutta aikataulut meni niin, ettei ehditty - työ oli kuitenkin prioriteetti numero 1 (se sovittiin edellisenä yönä). Lähdin seuraavana aamuna kotiin, laitoin viestin ja kiitin hyvästä reissun järejstelystä ja produktiivisista palavereista, hän vastasi yhtä asiallisesti ja sen jälkeen ei olla pidetty yhteyttä. Eikä varmaan pidetäkään ennen kuin seuraavan kerran joudutaan työasioissa tekemisiin.

Ensin oli levoton olo, huono omatunto ja olin täysin sekaisin. Mutta kun pääsin kotiin mieheni luokse, kaikki ikäänkuin loksahti kohdalleen. Miehellä oli ollut ikävä kun olin ollut viikon poissa ja minussa oli tapahtunut jotain... en tiedä johtuiko syyllisyydestä, itsevarmuudesta vai vaan siitä et olin saanut jotain jännitystä elämmään. Joka tapauksessa sen jälkeen parisuhde on ollut parempi kuin koskaan!!! Seksiä, läheisyyttä, keskustelua.

Töissä olen ollut aikaisempaa itsevarmempi ja jotenkin innostunut - asiat lähtenyt rullamaan. Esimieskin on huomannut sen. Sain kiinnostavan uuden projektin, josta olen aivan innoissani.

En tiedä miksi kirjoitan tämän tänne, mutta tiedän että tein väärin ja varmaan pitäisi olla huono omatunto, mut en pysty. Olen aina ennen pitänyt pettämistä todella vääränä ja ajatellut etten koskaan voisi elää sellaisen kanssa. Mutta niin vain näyttää olevan. En ikinä aio kertoa miehelleni mitä tapahtui, miksi turhaa satuttaa kerään. Pitäisikö katua, mutta mitä se hyödyttäisi? Ja kuitenkin olen iloinen että tapahtui mitä tapahtui. Tuntuu että sain elämänilon takaisin.

Mitä mieltä - onko väärin? Mitä te tekisitte minun asemassani? Ja pitäisikö minun olla huolissani itsestäni, kun en enää pde huonoa omaatuntoa...?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta, mitä ei tiedä, se ei voi satuttaa.

Oletko valmis hyppäämään uudestaan toisen miehen kanssa petiin saadaksesi itsetuntoa?

Sanooko miehesi sinulle, että olet kaunis ja seksikäs? Aloitteita?

Vierailija
2/2 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi sanoa olevani valmis... kun en ikinä uskonut olevani valmis tähänkään. Mutta näköjään kaikkea voi tapahtua. Toisaalta en usko et voisi nyt tapahtua, koska asiat miehen kanssa hyvin.

Mies kyllä ainakaan sanoi kauniiksi ja seksikkääksi, mutta viime vuosina ei niinkään. En syytä, luulen että vaan keskityttiin kaikkeen muuhun. Aloitteita miehelta tuli, mutta kun minä en oikein syttynyt, kai sekin jossain vaiheessa lopahti...

Mutta kuten sanoin - nyt pari viikkoa asiat on ollut ihan toisin. Mieskin on alkanut huomioida ihan eri tavalla - johtuu varmaan siitä et olen itse huomioinut häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla