Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi exäni ei halua jutella puhelimessa tai livenä kasvatusasioista?

Vierailija
16.04.2012 |

Tekeekö hän mahdollisesti eroprosessia vasta nyt ajatuksissaan, eikä kykene kohtaamaan minua? Erosta tulee kohta vuosi, mutta virallisesta erosta 4kk.

Olen hämmentynyt. Minusta olisi helpompaa jutella kasvotusten asioista, mutta hän kieltäytyy. Haluaa myös järjestää lapselle omat rippijuhlat...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi otti eron ensiksi puheeksi?

Vierailija
2/3 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytöntähän se on järjestää lapselle kahdet rippijuhlat, mutta kertoo siitä, että exästäsi tuntuu (vielä) mahdottomalta järjestää juhlat yhdessä sinun kanssasi. Ehkä se on kaikkien kannalta lopulta helpointakin noin. Olen ollut häissä, joissa morsiamen eronneet vanhemmat sättivät toinen toistaan juhlapuheissaan, istumajärjestyksiä väännettiin ja venkslattiin moneen kertaan yms. Koko ajan oli aistittavissa tietty kireä tunnelma.

Jatka itse neutraalilla linjalla. Infoa exääsi asioista, joista hänen on hyvä tietää, mutta älä vaadi mitään yhteistä kasvatuskeskustelua tai odota yhteisymmärrystäkään. Yritä pitää itsesi mahdollisimman neutraalina. Toivottavasti ajan kanssa kanssakäyminen helpottuu.

Mitä tahansa teette, niin älkää laittako lasta välikäteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten onhan tämä ollut rankkaa molemmille. Itse Alan Jo selviytyä, ja arki rullaa lasten kanssa hyvin.

Koetan pysyä rauhallisena, vaikka sisällä velloo suru ja hämmennys. Tekisi mieli huutaa exälle kaikki mieltä painavat asiat.

Ap