Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meille tulee tällänen, mielipiteitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kamala vai tykkääkö joku?

Vierailija
2/9 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää messingistä värin takia, mutta muutenhan tuollainen klassinen kakluunimalli sopii hyvin erityisesti vanhahtavaan (tai vanhaan) taloon ja sisustustyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sopii uuteen ja vanhaan, ottaisin

Vierailija
4/9 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä mitään intohimoja. Aika eleetön ja huomaamaton.

En laittaisi uuteen taloon. Vanhaan laittaisin toki.

Messinkiosat sopii, jos huone kalustettu muuten vaikka empirehuonekaluilla, joissa messinkilyötteet. Olisi hienon näköinen.

Vierailija
5/9 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää noista kullanvärisistä osista enkä oikeastaan edes mallista. Tuossa on liikaa krumeluuria mun makuun. Meille hankittiin ihan peruspönttöuuni mustilla valurautaluukuilla, itse tykkään enempi sen tyylisestä.

Vierailija
6/9 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä ollenkaan.

Meillä tälläinen ja varmaan suurin osa palstalaisista pitää rumana: http://www.tulikivi.fi/tuotteet/TLU2637_11_Takkaleivinuuni

Vierailija
7/9 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan paha takka!

Meillä menee keittiön takkakin uusiksi ja sinne toivoisin taas tuollaisen vuolukivisen leivinuunin.

Ja tämä on varmaan järkytys, sillä saahan kaakelisiakin takkoja leivinuunin muodossa mutta minusta saa huoneilla olla erilainen tarkoitus ja ilme. Ei siis se että huoneet jatkuu tiukasti samalla lattiatyypillä huoneesta toiseen vaan niiden henki olisi erilainen jokaisessa.

Vanha omakotitalo meillä on mutta voisi tuo uudessakin talossa olla nätti.

ap

Vierailija
8/9 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan paha takka!

Meillä menee keittiön takkakin uusiksi ja sinne toivoisin taas tuollaisen vuolukivisen leivinuunin.

Ja tämä on varmaan järkytys, sillä saahan kaakelisiakin takkoja leivinuunin muodossa mutta minusta saa huoneilla olla erilainen tarkoitus ja ilme. Ei siis se että huoneet jatkuu tiukasti samalla lattiatyypillä huoneesta toiseen vaan niiden henki olisi erilainen jokaisessa.

Vanha omakotitalo meillä on mutta voisi tuo uudessakin talossa olla nätti.

ap

Että huoneiden henki voi vaihdella. Näinhän oli esim. 1800-luvun lopulla, jolloin joka huoneella oli oma tyylinsä. Ruokasali oli esim- barokkihenkinen, makuuhuone kustavilainen.

Vierailija
9/9 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun ei tiedä millaiseen huoneeseen se tulee, huonekorkeus jne. Joten ei mielipidettä.

Mutta kun tuollaisen haluatte ja saatte, niin onneksi olkoon! :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi