Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eri tavoin visuaaliset...

Vierailija
16.04.2012 |

Mieheni kiihottuu alastomuudesta ja haluaa katsella alastonta vartaloani seksuaalisessa mielessä vaikka kroppa ei ole muotoja nähneetkään ja tissitkin pienemmät kuin miehelläni.

Mutta kun minä EN kiihotu mieheni katselemisesta. Luulee olevansa kovastikin sexy, kun makoilee alasti sohvalla elintasovatsansa vieressä ja manboobsit roikkuen. Onhan se tietty prosentti kropasta timmiä tavaraa.

Mutta kun ei se heppikään niin nätti ole (yksikään niistä mitä olen nähnyt ja niit on monta :D) Siis tietty sitä treenattua miesvartaloa mielellään katselee, mutta se nyt on eri asia...

Se, että menee halut tuota viekoittelevaa näkyä katsellessa, EI tarkoita, ettäkö seksi HUONOA olis, päinvastoin. Tietyissä tilanteissa siitä elintasovatsasta on jopa hyötyä siinä hommassa. Mä vaan teen sen mieluiten silmät kiinni tai pimeessä. Sattuneesta syystä.

Mutta eihän sitä suoraankaan voi sanoa. Mutta voikohan sit vihjaista? Muutenkin kuin väittämällä, että valot häikäsee, voisko ne laittaa pois...? Se ei tunnu toimivan...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi