Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuttavani joka on lesta vaihtaa aihetta jos otan esille pedofilian, miksi?

Vierailija
16.04.2012 |

Miksi lestat ei puhu tästä aiheesta? Tollanen käytös vana viestii siitä, etteivät ole ihan sinut asian kanssa. Luurankoja kaapissa?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vaan että "lestat sitä lestat tätä" leimataan sitte koko sakki kun joku heistä on tehnyt jotain pahaa. mikä pakko sun noin törkeestä aiheesta on sille puhua? ei kai normi ihminen tommosia välittäiskään puhua!

Vierailija
2/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee vaan että "lestat sitä lestat tätä" leimataan sitte koko sakki kun joku heistä on tehnyt jotain pahaa. mikä pakko sun noin törkeestä aiheesta on sille puhua? ei kai normi ihminen tommosia välittäiskään puhua!

no pitääkö mun laittaa joku ihmesuodatin päälle aina kun törmään lestaaan? Mä nyt puhun asioista kuin asioista ja kaikille kavereilleni, myös lestoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysympä häneltä onko hän joutunu hyväksikäytetyksi! ei jestas mitä porukkaa..

Vierailija
4/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin lesta vihaaja sä oikein olet??

ja lasten raiskauksia ei sitten muualla tapahdu vai??!

vihaatko katollilaia,muslimia, budhisteja tai esmes ateisteja???

niitä petoja löytyy JOKA porukasta!!

t. en vl mutta inhoon just sun kaltasia lynkkaajia,joka näkee että kaikki ovat pedoja jos jokunen on!

HÄPEÄ!!

Vierailija
5/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan mä sanoin että puhun näistä aiheista kaikkien kanssa, oli lestoja tai ei. Mun mielestä on parempi puhua ikävistä asioista kuin olla puhumatta. Mutta lestoilla ei näköjään ole sama periaate. Tabuja on ehtinyt matkanvarrella syntymään :(

Vierailija
6/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. en vl mutta inhoon just sun kaltasia lynkkaajia,joka näkee että kaikki ovat pedoja jos jokunen on!

HÄPEÄ!!

okei, en ymmärrä miks sä olet noin agressiivinen. Toiseksi, olenko väittänyt, että vihaan lestoja tai pidän heitä pedofileina? Ihmettelin vain miksi lestat eivät halua puhua pedofiliasta ihan yleisellä tasolla.

Vierailija
7/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan mä sanoin että puhun näistä aiheista kaikkien kanssa, oli lestoja tai ei. Mun mielestä on parempi puhua ikävistä asioista kuin olla puhumatta. Mutta lestoilla ei näköjään ole sama periaate. Tabuja on ehtinyt matkanvarrella syntymään :(

uutinen;

kaikki ei halua puhua oksettavista aiheista!

etenkin kun tietää mikä rasisti paska olet!

Vierailija
8/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua noin järkyttävästä aiheesta? joo ihan kevyttä keskustelua!

Vierailija
9/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄPEÄ!!

okei, en ymmärrä miks sä olet noin agressiivinen. Toiseksi, olenko väittänyt, että vihaan lestoja tai pidän heitä pedofileina? Ihmettelin vain miksi lestat eivät halua puhua pedofiliasta ihan yleisellä tasolla.

niin kun et olisi lukenut niitä satoja ketjuja missä mollataan vanhoillislestadiolaisia pedoiksi!!

itse tunnen todella sydämelistä porukkaa lesuista,siksi suututtaa!

Vierailija
10/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on se kumma kun tälläsistä asioista halutaan vaieta. Uhreillekin olis paljon helpompaa jos näistä asioista eikä pidettäs maailman ällöttävimpänä asiana. Uhrille tulee tällästen asenteiden takia helpommin häpeää. Pedofilia on vaan totista totta, ukot raiskaa lapsiaan. Onhan se ällöä, mutta totta. Tolla salailulla te annatte vaan pedoille enemmän mahdollisuuksia ja tilaa.

Vierailija
11/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähä tänne esittään ennakkoluulojas. hyvä ap!

Vierailija
12/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄPEÄ!!

niin kun et olisi lukenut niitä satoja ketjuja missä mollataan vanhoillislestadiolaisia pedoiksi!!

noh, mä en nyt vaan voi sille mitään että lestojen keskuudessa on prosentuaalisesti enemmän lapsen raiskaajia kuin vaikkapa esim ev lut ihmisissä tai ateisteissa, Suomessa siis.

Vierailija
13/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähä tänne esittään ennakkoluulojas. hyvä ap!

ei ne ole edes ennakkoluuloja. Se on vaan sitä, ettei lestoista saa sanoa mitään pahaa.

Vierailija
14/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on se kumma kun tälläsistä asioista halutaan vaieta. Uhreillekin olis paljon helpompaa jos näistä asioista eikä pidettäs maailman ällöttävimpänä asiana. Uhrille tulee tällästen asenteiden takia helpommin häpeää. Pedofilia on vaan totista totta, ukot raiskaa lapsiaan. Onhan se ällöä, mutta totta. Tolla salailulla te annatte vaan pedoille enemmän mahdollisuuksia ja tilaa.

niin että pedoja ei muualla olekkaan kuin vanhoillislesuissa??

häpeä sinä ihmisraukka!

Vierailija
15/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku tiedät asioista jotaki.

Vierailija
16/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei kyllä toden totta tuo teidän agressiivinen viestittely anna hyvää kuvaa teistä lestoista. Äly hoi älä jätä.

Vierailija
17/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku tiedät asioista jotaki.

No faktatieto on se, että lestojen porukoissa tehdään prosentuaalisesti enemmän seksuaalirikoksia. Mutta sille en voi mitään, jos tämä totuus ei kelpaa sinulle ja jos haluat pitää yllä jotain illusiota

Vierailija
18/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄPEÄ!!

noh, mä en nyt vaan voi sille mitään että lestojen keskuudessa on prosentuaalisesti enemmän lapsen raiskaajia kuin vaikkapa esim ev lut ihmisissä tai ateisteissa, Suomessa siis.

ja ihanko sua pikku perkelättä pitäs uskoa??

jos tämä olisi tehty muslimeista olisi miljoonja puolustajaa!

ootko muuten ottanut selvää kuinka vähän lesuja on??

vihapuhetta sanon minä.

häpeä!!!

Vierailija
19/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lesta, vaan ihan joku muu mutta samaa kohtelua kohdannut!

Vierailija
20/30 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄPEÄ!!

ja ihanko sua pikku perkelättä pitäs uskoa??

jos tämä olisi tehty muslimeista olisi miljoonja puolustajaa!

ootko muuten ottanut selvää kuinka vähän lesuja on??

vihapuhetta sanon minä.

häpeä!!!

noniin, eiköhän lähdetä nukkumaan. sä et tosiaankaan taida olla enää keskustelukunnossa. Annat itsestäs jotenkin mielisairaan vaikutelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä