Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset kuvittelee että roskiksista saisi ottaa tavaraa?

Vierailija
15.04.2012 |

Kauppojen roskiksessa olevat tuotteet/tavarat on kaupan omaisuutta ja jos viet jotain, syyllistyt varkauteen.

Samoin taloyhtiöiden että yksityisten talojen roskiksia koskee samat säännöt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin kovasti vaivaa. Ne nauraa sut pellolle.

Vierailija
2/6 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minun puolestani sen voi joku dyykata jos niin haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä jos on heittänyt tavarat pois mitä väliä sen jälkeen. olen käynyt kaatopaikalla ja nähnyt/ja ottanut paljon tavaroita talteen mm. uusia astioita/ vaatteita. jopa tämä käytössä oleva LG, litteänäyttökin. ja on toimiut ilman korjauksia.ja kaiken laista antiikkia ym.. eli VIHREÄT KUULOLLE. miksi tämä kaatopaikka keräys on kielletty. lehtiroskikset niin ettei voi enään ottaa/vaihtaa lehtiä . TUHLAUKSEEN PAKOTETAAN .KÖYHIÄ SORRETAAN KAIKIN TAVOIN.

Vierailija
4/6 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei saisi?

Olen itse sen verran nirppis, etten roskiksia viitsi tonkia, mutta jos jotain pois heittää niin kyllä sen pois heitetyn voi ihan vapaasti joko toinen omia roskiksesta itselleen.

Vierailija
5/6 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieneksi jääneet vaatteet roskakoriin, jotka sitten joku köyhä dyykkasi käyttövaatteikseen.

Vierailija
6/6 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleinen taloyhtiön roskis johon kuka tahansa voi heittää roskia, kuinka todistat rikoksen? Ja kuka on asianomistaja, taloyhtiö? Ja jos joku talon asukas on heittänyt roskiin jotain, jonka joku muu ottaa, kuinka asukas todistaa, että tavara on hänen sinne heittämänsä?