Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä kellään ollut MIESKÄTILÖÄ?

Vierailija
15.04.2012 |

Kertokaapa kokemuksistanne.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käyn gynellä, joka sattuu olemaan mies.

Vierailija
2/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieskätilö olisi ollut kyllä outo paukku. Ei hitto.

Siinä tilanteessa jotenkin kaipaan ihmistä jolla olisi edes jonkinlaista omaa kokemusta. Vaikken ole silti tiennyt kenenkään kätilöni taustoja. Ties vaikka olisivat kaikki lapsettomia olleet.

Jotenkin vain mieskätilö ei herätä positiivisia mielikuvia elämän kovimmassa ponnistuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut paljon MIEHIÄ.

Vierailija
4/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein vakuuttanut. Oli jotenkin niin työväenluokkaisen oloinen tyyppi.

Vierailija
5/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilön työ on työväenluokan työtä.

Vierailija
6/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskätilöt ja gynetkin ovat rennompia. Siis niin etteivät nalkuta ja naputa ja valita joka asiasta. Arvostavat naista ja ovat hienotunteisempia. Eivät töksäyttele niin pahoja kuin naiset.

tässä on silti vain minun kokemuksiani.

Vierailija
7/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa vituttaa kun on tosissaan halunnut alalle ja opiskellut ja sitten kieltäydytään hoidosta sukupuolen perusteella. Ja hän on kätilö koska hänestä syntymä on ihan mieletön ihme. On aivan ihana ihminen, hyvä perheenisä ja todella mukava ja luotettava ihminen. Antakaa vaan mieskätilöille mahdollisuus. :)

PS: Itellä oli naiskätilö ja voi vittu mikä mulkvisti!

Vierailija
8/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein vakuuttanut. Oli jotenkin niin työväenluokkaisen oloinen tyyppi.

Yrittäjähenkisyyttä ja kapitalistisia arvoja? Tuloshakuisuutta synnärille?

Olisihan se hyvä arvioida neljännesvuosittain, kuinka paljon tehokkaammin vauvat saadaan pihalle.

Vierailija
9/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen opiskelijan habitus oli sellainen, että olisi sopinut mielestäni paremmin jonnekin työmaalle.

5.

Kätilön työ on työväenluokan työtä.

Vierailija
10/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli muutenkin hiljaa koko vastaanoton ajan. Mitä lie mömmöjä vedellyt?

Vierailija
11/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oletan että miehelle oli helpomaa kun mies kyseli häneltä sen kaavakkeen läpi.

Synnytyksissä oli naiskätilöt ja käyn naisgynellä. Naisgynellä ei tarvitse miettiä lääkärin ammatinvalintaa :D

Vierailija
12/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisgynellä ei tarvitse miettiä lääkärin ammatinvalintaa :D

Vierailija
13/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi harvaan synnytykseen siten sattuu. Itselleni melkein sattui, synnytin juuri ennen kun mieskätilö aloitti vuoronsa. Oli kyllä eniten symppis niistä 3 kätilöstä, jotka ehdin kohdata. Synnytyslääkärini oli mies, vieläpä epäsuomalaistaustainen, enkä kyllä oikein tykännyt. Siksi, että oli mies.

Vierailija
14/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuori kaveri. Ekassa synnytyksessä oli vanhempi naishenkilö.

Nuori mies oli tosi rauhallinen vaikka synnytys oli vaikea (väärä tarjonta).

Vanhempi rouva taas jotenkin paniikissa vaikka se synnytys oli tosi normi. Koko ajan halusi nopeuttaa synnytystä tipalla, vaikka synnytys kesti yhteensä alle 10 tuntia.

Mulla näin. Ei kuitenkaan mitään pahaa sanottavaa kummastakaan ja mulle oli sukupuoli ihan samantekevä.

Vierailija
15/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vedotkaa uskonnolliseen vakaumukseenne.

Samaa ne maahanmuuttajatkin tekevät, joskin heille kelpaa vain nainen.

Vierailija
16/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko osaston ihanin työntekijä. Rauhallinen, positiivinen ja avulias. Olisin melkein halunnut ottaa mukaan kotiin lähtiessä.

Vierailija
17/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jostain syystä ihmettelen aina gynellä lääkärin ammattinvalintaa (siis erikoistumisalaa). Joo, tiedän, vika on minun ajattelussa, ei lääkärin.

WTF?

Naisgynellä ei tarvitse miettiä lääkärin ammatinvalintaa :D

Vierailija
18/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko osaston ihanin työntekijä. Rauhallinen, positiivinen ja avulias. Olisin melkein halunnut ottaa mukaan kotiin lähtiessä.

Vierailija
19/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kenenkään miehellä ollut vaikeuksia hyväksyä mieskätilö mukaan synnytykseen?

Vierailija
20/43 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esikoisen synnytyksessä nyt oli sattuneesta syystä ajoittain väkee ku pipoo ja salissa parikin miestä samalla kertaa. Eikä mulla käynyt kyllä pienessä mielessäkään, että olisin niistä käynyt valittamaan siksi, että salissa oli MIES! Eikä kyllä muistanut enää jälkikäteen oma mieskään keitä kaikkia siellä hyöri ja mitä sukupuolta mahtoivat edustaa.

Toinen tosin vaan seistä törötti mun vieressä (lastenlääkäri) ja totesi, että on sulla melkonen kipukynnys... Meinasin tölvästä nokkaan kun mua ärsytti sen "tyhjänpanttina" töröttäminen melkein iholla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän