Miten kehtaisin kysyä, miltä kaverin kämppä näyttää?
Kaveri on, kauniisti sanottuna, hieman boheemi... Osti pari vuotta sitten mummonmökin ja on remontoinut sitä. En ole käynyt hänen luonaan tässä asunnossa, mutta edellisessä asunnossa oli aina melkoinen siivo ja kaikkea omituista.
Mulla on nyt puolivuotias vauva ja puhuttiin kaverin kanssa, että menisin kesällä käymään. Aluksi tuntui ihan hyvältä ajatukselta, mutta olen alkanut miettimään kaikkea, että jos siellä kaverin luona on samanlaista kuin aiemmissa kämpissä ja lisäksi en yhtään tiedä, millainen hökkeli se on... Miten sellaisessa voi pienen ryömivän vauvan kanssa olla.
Olenko ihan nipo? Kehtaisinko jotenkin kysyä, millainen kaverin asunto on?
Kommentit (3)
Lapsi on vielä rinnalla, ei se vielä voi jäädä isänsä kanssa. Lisäksi oli tarkoitus mennä lastakin näyttämään, kun ei olla nähty aikoihin. Nyt äitiyslomalla mulla olisi aikaa matkustaa.
Ehkä mun pitäis sopia vain yhdestä yöstä, sen nyt varmaan kestää vaikka missä.. Jos se asunto on ihan ok, niin ehkä sitä vois jäädä toiseksikin yöksi.
-ap
isäni luona on aikamoinen siivo. Silti olen monta kertaa ollut siellä ryömivänkin kanssa. Ensin olen pitänyt sylissä ja sitten jossain vaiheessa pyytänyt saada käyttää imuria "kun tuon vauvan ruokia tippui niin lattialle". Ja samalla vaivihkaa imuroinut muualtakin.
Kesällä voi usein olla ulkonakin.