Onko miehesi kiinnostunut puutarhanhoidosta?
Ja ei ei, en nyt tarkoita sitä siinä mielessä kuin Ike... vaan ihan tavallisia pihahommia.
Hoidatko sinä yksin pihan vai osallistuuko myös mies istuttamiseen, istutusten suunnitteluun ja niiden hoitoon (muutenkin kuin ruohoa leikkaamalla)?
Kommentit (9)
Mua ei kiinnosta lainkaan. Puutarha oli kyllä jo valmiina kun muutettiin. Mies leikkaa ruohot ja hoitaa kasvit. Oma kasvimaakin on.
Ei minuakaan kyllä hirveästi kiinnosta
Harvoin käyttää edes ruohonleikkuria.
Juuri yritin kysyä että istuttetaisiinko jotain hyötykasveja (lähinnä marjapensaita tai hedelmäpuita). Tuhahti vaan että onhan meillä jo (no joo, yksi marjapensas ja raparperipuska...)
mutta minä olen meillä kyllä enemmän innostunut. Rodon osti viime vuonna pihalle, jotain kuoppia saattaa kaivaa istutuksia varten ym, mutta ei kovin oma-aloitteisesti tee mitään. Eipä tuo haittaa, itsellä riittäisi ideoita isommallekin pihalle :)
todella kiinnostunut ja osallistuu paljon.
(anopin mielestä se ei ole ollenkaan miesten hommia ja valittelee koko suvulle kuinka olen laittanut miehen tekemään puutarhatöitä -kamala miniä sentään!) Meillä ei tosin ole yhtään nurmikkoa, mutta se rakastaa nyppiä rikkaruohoja niin kasvimaalta kuin kukkapenkeistäkin (toki myös itstuttelee puita yms). Usein kun mies menee viemään roskat niin se jumittuu tunniksi-kahdeksi näpertämään jotain puutarhajuttua:) Enkä tosiaankaan aja häntä puutarhaan -anopillekin tiedoksi- itsekin tykkään puutarhajutuista suuresti.
Hän leikkaa nurmikon ja minä teen muut. Jos tarvitsen kaivuuapua, tulee hän silloin pyydettäessä kaveriksi.
Ylpeänä hän kuitenkin puutarhaamme vieraille esittelee ja kertoo sen olevan vaimon puutarhan.
Enkä minäkään. Siksi asumme kerrostalossa.
osallistuu vain silloin kun pyydän häntä tekemään jotain, yleensä jotain voimaa vaativaa.