Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyykö miehelle aina antaa? ov

Vierailija
15.04.2012 |

Mies sai eilen taas pultit, kun en halunnut hänen kanssaan saunaan panemaan. Olin juuri tullut katsomasta sydänkohtauksen saanutta läheistä ja olin melkoisen surullisessa mielentilassa, vaikkei läheisellä hengenvaaraa ollutkaan. Halusin sitten aikaisin nukkumaan, kun niin väsytti ja mies alkoi heti räyhätä kun ei minulta koskaan saa seksiä ja johan tuo arvasi ja sitten paiskis ja räivis iltamyöhäiseen ovien paiskomista, joka jatkuu edelleen. S

anoin nyt aamulla miehelle, että en tajua ettei sillä ole mitään myötäelämisen kykyä. Enkä käsitä, miten voi olettaa että minä tulen sairaalasta kotiin ja olisin samantien kiihottuneessa tilassa valmiina tyydyttämään miehen. Mutta ei mies vaan ymmärrä, vaan edelleen paiskoo ja meluaa, kuinka ei koskaan saa. Ja ei siitä viime kerrasta ole kuin viikko eli ei nyt mitään ikuisuutta...

Voi fidu, että olen tällä hetkellä kyllästynyt tuohon tyyppiin kokonaan!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tehtävä on pitää mies tyytyväisenä ja siksi mutta on hame päällä. Ei tartte kuin helmoja nostaa. Kätevää.

Vierailija
2/4 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en anna jos minua ei haluta ja siitä meillä mies jäkättääkin harva se päivä. Mutta siinäpähän jäkättäkööt, kenenkään ei tarvi hommiin ryhtyä vain toisen mieliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aina ei kiinnosta. Juuri perjantai-iltana sanoin ett nukutaan mieluummin (töissä oli ollu raskasta). Nukkuu mieskin välillä ku itseäni kiinnostaisi.

Mutta meillä rakastellaankin minimissään 3-4 kertaa viikossa muttei esim 6-7 kertaa viikossa ole harvinaista.

Vierailija
4/4 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole antanut seksiä 11 vuoteen