Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpäs muista milloin oisin nukkun puoli kymmeneen!

Vierailija
15.04.2012 |

Piti ihan tänne tulla raportoimaan :D Havahduin normaaliin tapaan jo kuudelta (arkipäivät alkaa silloin ja lapsi herää viikonloppuisin siihen aikaan automaattisesta). Laitoin kuitenkin väkisin silmät kiinni ja avasin ne uudestaan vasta äsken.

Eilinen oli ihan koomapäivä, makasin vaan sohvalla (lapsi oli yökylässä) enkä meinannut edes vessaan jaksaa nousta, olin ihan burn out. Menin kymmenenltä sänkyyn, ja täytyy sanoa, ett kylläpä oli ruhtinaallista tämä nukkuminen!!!

Väsynyt yh olen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes kahdeksaan.. Lapsiperheen elämää.

Vierailija
2/4 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 2.30 herätys vajaan kolmen tunnin unien jälkeen.

Kuopus heräsi tuolloin ja pyöri ja kitisi sängyssä (vieressäni) kolme tuntia! Kun vihdoin nukahti, sain krampin jalkaani ja jouduin sen kanssa jaloittelemaan. Tuli nälkä ja tein aamupalan ja menin sohvalle nukkumaan klo 7.30. Puolen tunnin päästä lapset heräsivät...

Kahvia on muutama kuppi juotu jo nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että sait nukuttua!

Itse sain nukuttua (onneksi) tosi pitkään yhtenä vapaapäivänä sen jälkeen oltiin oltu viikko kesäajassa. Kylläpä väsytti silloin.

Vierailija
4/4 |
15.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on jo isoja ja ne nukkuu iltapäivälle. Niin nukuin minäkin ja kyllä välillä potutti, kun kello oli yli yksi herätessä ja olisi pitänyt tehdä vaikka mitä. Olin aina väsynyt ja nukuin yli kellonympäri.

Minulta löytyi uniapnea ja sain cpap-laitteen. Oi sitä ihanuutta, nyt riittää 7-8 tuntia unta yötä kohti ja herään pirteänä! Tänäänkin heräsin seitsemän jälkeen ja olen saanut aikaan vaikka mitä.

Teille aamukukkujien vanhemmille lohdutukseksi, että pian koittaa se aika, kun ihmettelette, miksei ne lapset ala nousta. Jaksamista siihen asti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän