Voiko kukaan olla näin laiska ja saamaton.
Ollaan lähdössä huomenna etelään ja lentokentälle jo aikaisin aamulla. En ole vielä edes aloittanut pakkaamista. En jaksa, ei huvita, ym ym.
Onko tämä tavallista väsymystä vai olenko jotenkin masentunut niin, etten huomaa sitä itse. Ihan kiva lähteä lomalle kuitenkin. Toivoisin vain, että joku/jokin järjestäisi meidät kamoinemme kentälle eikä mun pitäisi muistaa kaikkea mahdollista mukaan.
Kommentit (5)
toivotan teille hyvää lomaa, taitaa tulla tarpeeseen, toivottavasti saatte pakattua oleellisimmat tai pakkaaminenhan ei ole tarpeen, jos raha ei ole ongelma
Pakkamisessa täytyy kuitenkin olla joiltain osin tarkka, sillä matkalle on lähdössä yksi lapsidiabeetikko, yksi nivelpsoriaatikko ja yksi keliaakikko. Lääkkeitä ja hoitokamaa on yhden kabiinilaukun verran, eikä mitään saa unohtua.
ap
Sitten voi huolestua jos useampaan otteeseen ei huvita esim. mennä kauppaan, tiskata astioita/täyttää astianpesukonetta tai pestä pyykkejä yms. arkisia juttuja.
Pakkamisessa täytyy kuitenkin olla joiltain osin tarkka, sillä matkalle on lähdössä yksi lapsidiabeetikko, yksi nivelpsoriaatikko ja yksi keliaakikko. Lääkkeitä ja hoitokamaa on yhden kabiinilaukun verran, eikä mitään saa unohtua. ap
Pakkaa vaan absoluuttisesti välttämätöntä ja osta loppu kohteesta. näin olen joskuks tehnyt samassa tilanteessa.