Lue keskustelun säännöt.
SmartBallsit tai muut vastaavat kuulat..Mistä ja millaiset?
14.04.2012 |
Minulla on smartballsit, mutta ne ovat niin älyttömän isot, halkaisijaltaan pallot on 3.6 cm. Kuulat pysyvät sisällä ilman minkäänlaista treeniä, jota tämä tuulitunneli todellakin tarvitsisi..
Minkä kokoiset ja painoiset kuulat olisivat ihan tehokkaimmat? Kokemuksia ja linkkiä vaikka suoraan nettikauppaan!
Kommentit (2)
Sellaiset joissa muovipinta, koska ne kullanväriset voi aiheuttaa allergiaherkälle oireita.
Itselläni Smartballs kyllä on toimineet jo usean vuoden ihan hyvin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla on smartballsit. Eihän ne sieltä helposti tipukaan mutta ei se tarkoita, etteikö niillä voisi treenata. Kuulia kannattaa tietenkin puristella lihaksilla, siinä sitä treeniä tulee. Ei se pelkkä kuulien hauduttaminen sisuksissa varmaan treenaakaan hirveästi.