Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaako joku sanoa Windsorin ja Tanskan Legolandien eroista?

Vierailija
14.04.2012 |

Voiko sanoa että toinen olisi parempi? Kohderyhmä toka- ja kolmasluokkalaiset.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/3 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäryhmille 12+ suunniteltuja legohenkisiä huvipuistolaitteita. Mutta esimerkiksi minimaa ei häviä pätkääkään Billundin Legolandille.

Minä tykkäsin tuosta Windsorin Legolandista siksi, että siihen on helppo yhdistää kaikki muut Lontoon tekemiset. Itse asiassa kolme päivää pakettimatkalla Billundissa tulee kalliimmaksi kuin itse räätälöity matka ja majoitus 5-6 päivää Lontoossa. Edellyttäen tietty että lentää, autolla matkaten pääsee Billundiin ihan edullisesti mut suoria lentojahan sinne ei ole. Voin suositella Lontoo-Windsor-yhdistelmää etenkin "sekakokoonpanoille" eli perheille joissa on lapsilla iso ikähaarukka, esim. 8-vuotiaasta 16-vuotiaisiin. Lontoo tarjoaa oheistekemistä kaikenikäisille.

Windsorin Legoland on noin 40 minsan junamatkan päässä Lontoosta (Paddington) ja junaa pitää vaihtaa kerran yhdellä pienellä asemalla. Helppo nakki. Windsorissa on heinä-elo-syyskuussa järkyttävä tungos, mut niinhän se on Billundissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoa eroa ei ole, toki Tanskassa käytiin kun lapset olivat nuorempia ja ehkä tuli katsottua vähän eri asioita. Kesäkuussa arkipäivänä ei ollut pahasti ruuhkaa kummassakaan. Samoin totesimme tuon, että pakettimatka Billundiin maksaa saman verran kuin viikko Lontoossa ja Windsorissa ja Lontoossahan on paljon nähtävää myös kouluikäisille lapsille. Saksan Legoland on vielä näkemättä, lapset haluaisi vielä sinnekin. Disneylandissa käytiin viimeksi, mutta se ei kuulemma ole yhtä hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän