Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on tänään suursiivous.

Vierailija
14.04.2012 |

Minä jo pari ikkunaa pessyt. Oottelen että toisetkin herää tekemään osansa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pesee loput ikkunat, kaapinovet ja väliovet, kuka vessat ja kylppärit, entäs imuroi katon? Entäs pyykkää lakanat, tyynyt ja peitot? Meinaatko myös vahata lattiat?

Vierailija
2/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö miehen töiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilkii pitäs tehä suursiivous, mut ei jaksa :D Vois kai sitä tosin jotai tehä tänäänki. Oliskohan joku hyvä homma, jota ei tuu usein tehtyä... Uuninpesu?

Vierailija
4/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpäs menenkin pyöräkauppaan.

Vierailija
5/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on ihana viettää iltaa puunatussa kodissa. Sadepäiväkin kun on, niin ei harmita jos ulos ei pääse.

Joo. Siinä on suunnitelma. :) "Suursiivous" lakananvaihtoineen, takan ja saunan lämmitys, lapset polskuttelemaan kylpyyn. Lättyjä saunan ja klpemisen jälkeen.

Vierailija
6/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku huone tarkemmin, kun siivoan. Ikkunatkin pesen kahdessa osassa. Alakerta ja yläkerta eri kerralla. Ja saatan kesäaikaan pestä ikkunat kolmestikin. Ihan inspiraation mukaan :)

En koskaan tee kaikkea kerralla ja yhtenä päivänä. Sillon siitä saa kyllä pakkopullaa.

Eikä mulla muutenkaan ole mitään ns. siivouspäivää vaan siivoan, kun sille tuntuu. Ylläpitosiivousta teen jatkuvaan. Imuroinkin 2-3 x viikossa ja vessat pyyhkäsen joka päivä. Samoin keittiön pinnat päivittäin.

Näin pysyy koti kunnossa. Ei tule koskaan tunnetta, että onpa täällä kamalaa.

Vierailija
7/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy nukkumassa raskaan työn raadannan lomassa. Aikainen aamuherätys, sitä raadantaa, kotiin ja mitään ei jaksa, nukkumaan siis. Näin ollen kodin siisteys ja sisustus on mulle täysin sivuseikka. Pääasia, että on sänky, vessa, jääkaappi ja mikro lähellä. Mutta onnea vaan sun siivoukselle ;)

Vierailija
8/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joku huone tarkemmin, kun siivoan. Ikkunatkin pesen kahdessa osassa. Alakerta ja yläkerta eri kerralla. Ja saatan kesäaikaan pestä ikkunat kolmestikin. Ihan inspiraation mukaan :)

En koskaan tee kaikkea kerralla ja yhtenä päivänä. Sillon siitä saa kyllä pakkopullaa.

Eikä mulla muutenkaan ole mitään ns. siivouspäivää vaan siivoan, kun sille tuntuu. Ylläpitosiivousta teen jatkuvaan. Imuroinkin 2-3 x viikossa ja vessat pyyhkäsen joka päivä. Samoin keittiön pinnat päivittäin.

Vierailija
9/9 |
14.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla pikku-kotirouva.

Minäkin teen tätä. Tosin en ole rouva enkä pikkuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi