Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastitko paljon odotusaikana?

Vierailija
13.04.2012 |

Mulla on vuodenvaihteen jälkeen jo toinen paha flunssa menossa, tällä kertaa ei onneksi ole kuumetta... Huolettaa, eihän tällainen voi olla sikiölle hyväksi. :( Mites muut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki taudit mitä lapsilla(4v ja 2v) oli. Oli muuten rankka talvi!

Vierailija
2/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäile, ota rauhallisesti. Perusflunssat tuskin maata kaataa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepäile, ota rauhallisesti. Perusflunssat tuskin maata kaataa...

mutta ei tää kipeä kurkku ja sen myötä puhumattomuus kovin kivaa ole, puhumattakaan tukkoisesta nenästä ja muutenkin karmeasta olosta... Tuntuu että näin raskaana kaikki taudit tarttuvat ihan tuosta vain.

Vierailija
4/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mulla parvorokko ja pari leikkausta raskauden aikana.

Vierailija
5/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama vuodessa. Olin tosin raskausajan tarkoituksella aikalailla erakkona ja pari kertaa jopa käännytin funssaiset vieraat meiltä ovelta.

Olen tosi tyytyväinen, että selvisin ilman tauteja, sillä tämä lapsi jäi ainoakseni.

Vierailija
6/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhden mystisen päivän oli kuumeessa, ilman mitään muita oireita.

Pitää vain käyttää kotokonstihoitoja olon helpottamiseen. Nenäkanny, mynthonvesi; avasi hyvin nenän ja teki hyvää kurkulle. Ja sallitut lääkkeet tarpeen vaatiessa. Ja tietenkin LEPO!

Vierailija
7/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paljon. Kaksi antibioottikuuria tuli napsittua, olin kolmen kuukauden ajan flunssassa, sairastin noron ja sain ruokamyrkytyksen joka meni niveliin. Lapsi syntyi täysin terveenä, ja on ollut tosi terve muutenkin.

Vierailija
8/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin sairastelen todella, todela harvoin. :)

Vierailija
9/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittelin töissä käteistä rahaa eli ihan varppina oli kaikki basillit hankittu, onneksi ei flunssaa tullut tuon enempää.

Luin jostain että oliko ensimmäisen raskauskolmanneksen aikana sairastettu flunssa korreloi lapsen skitsofrenian kanssa...

Vierailija
10/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudessa flunssa, ja luulen että edes auttoi vauvani kuolemaa :( lapsi siis oli sairas ja kuoli minun flunssan aikana kohtuun.. Mutta en usko että vahinkoa on jos lapsi muuten terve :)

Vierailija
11/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viimeisen kuukauden aikana minulla oli 3 flunssaa ja yksi vatsatauti. Poskiontelotulehdus oli yhden flunssan aikana, mutta sarvikuonon ja levon avulla sain sen menemään ohi ilman särkylääkettä kummempaa troppia.

Sairastelu loppui synnyttämisen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi