Sairastitko paljon odotusaikana?
Mulla on vuodenvaihteen jälkeen jo toinen paha flunssa menossa, tällä kertaa ei onneksi ole kuumetta... Huolettaa, eihän tällainen voi olla sikiölle hyväksi. :( Mites muut?
Kommentit (11)
Lepäile, ota rauhallisesti. Perusflunssat tuskin maata kaataa...
Lepäile, ota rauhallisesti. Perusflunssat tuskin maata kaataa...
mutta ei tää kipeä kurkku ja sen myötä puhumattomuus kovin kivaa ole, puhumattakaan tukkoisesta nenästä ja muutenkin karmeasta olosta... Tuntuu että näin raskaana kaikki taudit tarttuvat ihan tuosta vain.
oli mulla parvorokko ja pari leikkausta raskauden aikana.
muutama vuodessa. Olin tosin raskausajan tarkoituksella aikalailla erakkona ja pari kertaa jopa käännytin funssaiset vieraat meiltä ovelta.
Olen tosi tyytyväinen, että selvisin ilman tauteja, sillä tämä lapsi jäi ainoakseni.
Ja yhden mystisen päivän oli kuumeessa, ilman mitään muita oireita.
Pitää vain käyttää kotokonstihoitoja olon helpottamiseen. Nenäkanny, mynthonvesi; avasi hyvin nenän ja teki hyvää kurkulle. Ja sallitut lääkkeet tarpeen vaatiessa. Ja tietenkin LEPO!
ja paljon. Kaksi antibioottikuuria tuli napsittua, olin kolmen kuukauden ajan flunssassa, sairastin noron ja sain ruokamyrkytyksen joka meni niveliin. Lapsi syntyi täysin terveenä, ja on ollut tosi terve muutenkin.
Yleensäkin sairastelen todella, todela harvoin. :)
Käsittelin töissä käteistä rahaa eli ihan varppina oli kaikki basillit hankittu, onneksi ei flunssaa tullut tuon enempää.
Luin jostain että oliko ensimmäisen raskauskolmanneksen aikana sairastettu flunssa korreloi lapsen skitsofrenian kanssa...
Raskaudessa flunssa, ja luulen että edes auttoi vauvani kuolemaa :( lapsi siis oli sairas ja kuoli minun flunssan aikana kohtuun.. Mutta en usko että vahinkoa on jos lapsi muuten terve :)
Kolmen viimeisen kuukauden aikana minulla oli 3 flunssaa ja yksi vatsatauti. Poskiontelotulehdus oli yhden flunssan aikana, mutta sarvikuonon ja levon avulla sain sen menemään ohi ilman särkylääkettä kummempaa troppia.
Sairastelu loppui synnyttämisen jälkeen.
kaikki taudit mitä lapsilla(4v ja 2v) oli. Oli muuten rankka talvi!