Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisiko antaa miesystävän vaihtaa vaippaa 2v tytölle?

Vierailija
13.04.2012 |

Sehän näkee lapsen värkit.. Nykyään on niin paljon niitä pedoja. =(

Neuvoja?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko itse vaihtaa? Nykyään on niin paljon insestiä. Parempi kun ei kukaan vaihda vauvan vaippaa!! NYKYÄÄN.

Vierailija
2/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei siihen olisikin sitten asennettu mikrosirua tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on nykyään. Ennen oli niin toisenlaista.

Vierailija
4/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään itseänikin kun vaihdan tuon ikäiselle vaippaa, ettei vaan tule mielihaluja =( Minkäs sitä mielelleen mahtaa.

Vierailija
5/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävää varmasti harmittaa kovin, kun ei pääse vaihtamaan av-mamman tuotoksen paskavaippaa. :D

Vierailija
6/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään itseänikin kun vaihdan tuon ikäiselle vaippaa, ettei vaan tule mielihaluja =( Minkäs sitä mielelleen mahtaa.

Vierailija
7/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpuuttaisi sellaista miesystäväksi jonka en uskaltaisi antaa vaihtaa vaippaa saati koskea tyttö lapseen.

Vierailija
8/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuli kauhea olo kun miehen pyynnöstä ajoin omat alapääkarvani ja hän sitten katseli ja sanoi ihailevasti ja kiihkeällä äänellä että on kuin 7-vuotiaan alapää nyt :\ Että tunteeko se sitten viehätystä lasten alapäihin kun mulle sellaisen näköistä haluaa. Olen sen jälkeen tarkkaillut miestä lasten kanssa erityisesti mutta ei kyllä onneksi käyttäydy mitenkään epäilyttävästi heidän kanssaan.

Vierailija
9/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpuuttaisi sellaista miesystäväksi jonka en uskaltaisi antaa vaihtaa vaippaa saati koskea tyttö lapseen.

Eipä tullut mieleen mitään tuollaista kun miesystäväni (nyk. aviomies) vaihtoi poikani vaippaa.

Vierailija
10/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuli kauhea olo kun miehen pyynnöstä ajoin omat alapääkarvani ja hän sitten katseli ja sanoi ihailevasti ja kiihkeällä äänellä että on kuin 7-vuotiaan alapää nyt :\ Että tunteeko se sitten viehätystä lasten alapäihin kun mulle sellaisen näköistä haluaa. Olen sen jälkeen tarkkaillut miestä lasten kanssa erityisesti mutta ei kyllä onneksi käyttäydy mitenkään epäilyttävästi heidän kanssaan.

Vierailija
11/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tuon vertaa luota mieheen niin miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija
12/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö mies!

Vierailija
13/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tuon vertaa luota mieheen niin miksi olet hänen kanssaan?

Nimenomaan ei kelpuuta sellaista miestä, jonka ei uskaltaisi antaa vaihtaa vaippaa. Eli luottamus pitää olla kohdillaan.

Vierailija
14/14 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesystävän vaihtaa sun lapses vaippoja ollenkaan, paitsi jos vakavampi suhde ja asutte jo yhdessäkin niin luulis sun luottavan sen verran.

Sun täytyy varmaan muutenkin sitten olla tarkkana ettei se mies näe lastasi alasti tai vaikka uimapuvussa... Voi elämän kevät huoh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän