Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyylevähköt, kysymys teille:

Vierailija
13.04.2012 |

Miten te oikein siistitte karvoituksenne saati ajelette, jos ette edes näe römpsäänne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa olla luonnontilassa. Eipä sitä kukaan edes katsele koskaan.

Vierailija
2/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen oikea tankki, en näekään kunnolla. Tietysti takapuoltani en ole koskaan nähnyt. :)

Ajelen höylällä seisten ja kyykkien suihkussa ns. käsikopelolla. Vedän kaiken pois, minusta helpompaa kuin pelkkä siistiminen ja muotoilu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukea. Sillä olen niin lihava että en pääse "sinne" käsiks ja mun rehevä majava aiheuttaisi haavoja minulle. Joten saan terveys syistä tukea kosmetogille menemiseen.

Vierailija
4/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan helposti pillutuntumalla samalla tapaa persreikäkarvat. Toinen jalka pöntö päälle kyllä ne mahamakkaratkin sen verran väistyy että näkee vähän osviittaa.

Vierailija
5/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiperheiden kotipalvelua, jolloin kodinhoitaja siistii myös röpsäkän.

"Kotipalveluina järjestetään kodinhoitajan tai kotiavustajan antamaa kodissa tapahtuvaa yksilön ja perheen työapua, henkilökohtaista huolenpitoa ja tukemista sekä tukipalveluja. Esimerkkeinä ateria-, vaatehuolto-, kylvetys-, siivous-, kuljetus-, saattaja- sekä sosiaalista kanssakäymistä edistävät palvelut."

Vierailija
6/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun rakastaja ajaa ne. Sillä rupeaa muna aina seisomaan kun se tekee sen.

Vierailija
7/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, mutta muun fyysisen poikkeaman vuoksi en jostain syystä näe peräaukkoani. Koska olen muuten toimintakykyinen Kela kotvaa vain pienen osan sokerointikustannuksista.

Vierailija
8/8 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kuumavahaliuskan keittiön pöydälle ja tömähdän istumaan. Sitten huudan: Mies! Vedä! Ja auuttsss!!! Kas niin, karvat on poissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi