Vaatteiden pesulappu on nykyään kovaa karheaa materiaalia! :( Hankaa ihoa
Ootteko muut huomannu?
Ennen ja vielä onneksi lastenvaatteissa on pehmeämpää materiaalia että kun leikkaa saksilla lyhyeksi niin voi vielä sormilla nyppästä loputkin "säikeistä" pois jolloin pienestä osasta joka jää ompelusaumojen väliin ei ole haittaa kun ei tunnu ollenkaan.
Nyt usemamman paidan minkä olen ostanut Vero Modasta ja KappAhl:sta niin se pesulappu on tosi omituista materiaalia kuin kopiopaperia ja hankaa ihoa vaikka miten lyhyeksi leikkaa kun saumojen välistä sitä loppuosaa ei saa millään pois.
Ei auta vaikka kuinka ne kulmat pyöristää saksilla leikatessa kun se on niin kovaa materiaalia.
Harmi että tollasessa pienessä asiassa ovat alkaneet säästää. Oon joutunut pari ihonmyötästä uutta toppia heittämään pois kun ei niitä voi ton takia käyttää.
Eikä mulla ole edes herkkä iho :O
Kommentit (2)
saman huomannut. Täytyykin muistaa laittaa palautetta. Jatkossa täytyy kiinnittää huomiota laatuun kun jää edulliset paidat sit käyttämättä tollasen takia.
Olen todellakin huomannut tuon saman. Nämä laput sekä tuntuvat pahalta että aiheuttavat minulla ihoärsytystä, joka saattaa laukaista laajemmankin ihottuman :-/
Vaatetuksen kanssa on herkkäihoisilla nykyään tosi vaikeaa. Tekokuituja tungetaan myös kaikkialle, luonnonkuituisia vaatteita on vähän ja väriaineetkin vaatteissa tuntuvat olevan tosi tujuja :( Ja sitten nämä järkyttävät pesuohjelaput. Käyttökelpoisten vaatteiden metsästys on tänä päivänä vaikeaa...!