Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Renne, Renne, Renne....

Vierailija
13.04.2012 |

Mä olen kuunnellut Aamupoikia iät ja ajat, mutta nyt tuli stoppi. Miten Renne VOI seurustella Ida Ketolan kanssa? Siis mitä helevettiä? Fiksun ja älykkään tuntuinen mies ja saapastakin tyhmempi turkulainen Ida Ketola???

Onkohan tässä Rennellä muuta "stragediaa" (Idan viimeviikkoisia sanoja Viidakon Bimboissa lainaten) kuin nuori p:::u noussut vanhemman kundin huppuun?

Ja älkää sanoko, että tää tuulitunneli tuli Rennen ja hänen aviovaimonsa väliin rikkomaan liiton...

Juu ja siis vanha juttuhan tää suhde jo on, mutta tota Bimbosarjaa seuratessani en voi muuta kuin ihmetellä ko. tyttelin järjenköyhyyttä :-D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renne on typerä, kaapissa oleva natsiskini.

Vierailija
2/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelle, pelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aamu tässä hiljakkoin kuuntelin kun Renne kertoi, että oli melkein myöhästynyt aamulla töistä kun oli joutunut nussimishommiin. Teki mieli työntää sormet korviin ja huutaa älämölöä :-/

Vierailija
4/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa tosi paljon on/yleensä off- poikaystävääni parinkymmenen vuoden takaa. Sitä poikaa en ole täysin unohtanut vieläkään..=)

Vierailija
5/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykkään tuntuinen mies?? Siis tää Renne,joka oli jossain laulukilpailussa tms. tuomarina?

Täytyy sanoa, että jotain siitä tyypistä tuli mieleen mutta ei kyllä fiksu tai älykäs edes käynyt mielessä. Joten tämä Ida on hänelle mitä sopivin kumppani.

Vierailija
6/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jossain telkkarissa, niin johan tippui pisteet ja Ida Ketolakin on viisas häneen verrattuna. En ymmärrä miksi kukaan nainen viitsii olla moisen ällötyksen kanssa.

Vierailija
7/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Renne älykäs ja kiihottava?

Hyi iljetys ja kuvotus! Itseään täynnä oleva ääliö, ei tulisi mieleenkään kuunnellatyyppiä vielä radiossakin.

Mun suosikkeja on YleX:n aamussa Ile ja Matti! Niiden jutuista tulee hyvälle mielelle.

Vierailija
8/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täytyy myöntää, että mäkin olin todella yllättynyt, että se seurustelee tän bimbon kanssa. Eihän se voi olla muuta kun vitsi, eihän? Onhan sillä kai hyvä kroppa ja isot tissit, ehkäpä myös muita avuja, joita emme tiedä, mutta mutta... Toi Renne jotenkin on sellainen julki-sovinisti ja puhuu naisista aika alentavasti, että voisi kuvitelle, ettei tollasta binboa ottais tyttöystäväkseen! Ehkä se on vaan tollanen "ylimenosuhde". Jok tap, kaikkea hyvää heille!

Vierailija
9/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Renne älykäs ja kiihottava? Hyi iljetys ja kuvotus! Itseään täynnä oleva ääliö, ei tulisi mieleenkään kuunnellatyyppiä vielä radiossakin. Mun suosikkeja on YleX:n aamussa Ile ja Matti! Niiden jutuista tulee hyvälle mielelle.

Mutta joo, Ile on ihana ja ne sopii Marja Hintikan kanssa niin ihanasti yhteen :*

Vierailija
10/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aamu tässä hiljakkoin kuuntelin kun Renne kertoi, että oli melkein myöhästynyt aamulla töistä kun oli joutunut nussimishommiin. Teki mieli työntää sormet korviin ja huutaa älämölöä :-/

Musta se vaikuttaa just noin fiksulta ja älykkäältä.

Vierailija
11/11 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta taas sopivat hyvin yhteen. Molemmilla "ronski" tyyli ja varmaan ihan fiksuudessakin samalla tasolla. Ulkonäöllisestikin ihan passelit, molemmat ovat vetoavia juuri tietyn (köh) tyylisiin ihmisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi