Martina tunnustaa avoimesti: "hiukan pelkään pysyykö tämä meidän nuori isukki matkassa mukana"...
Ihme suhdesoppa tämä Aitolehden ja nuoren isukin juttu.
Nyt Martina itsekin tuoreimmassa blogipäivityksessään avoimesti tunnustaa pelkäävänsä josko tuleva nuori isukki pysyy edes matkassa mukana. Eipä taida olla kovin auvoista tuo perheonni tässäkään tapauksessa... Luulisi Eskon arvon nyt Martinallekin viimeistään paljastuvan.
Kommentit (58)
kovin vähän ystävistään esim. blogissaan puhuu.
Suomi24 jauhetaan marttiinasta ihan hirveästi, jopa niin paljon että alkaa jo säälittää Martina. Aika uskaliaita juttuja jotkut on kirjoittaneet Martinasta ja huumeista...
Eikä ketään häiritse blogissa kohta
"Pysyykö pienokainen sisällä loppuun saakka koska en kuitenkaan pysty töitä lopettamaan ja myös että pysyykö tämä meidän nuori isukki matkassa mukana"
Siis tuo alku.. Eli jännittää pysyykö lapsi sisällä koska töitä on kuitenkin tehtävä! Toisinsanoen työt tärkeämpiä kuin lapsen kohdussa pysyminen. Kalahtelee korvaan ainakin mulla. Surullista.
mutta toisaalta, jos tilanne olisi ollut vakava niin ei siitä pelkällä osastolla käynnillä olisi selvinnyt. Luulisi että ne olisivat ottaneet tarkkailuun. Martiinahan oli seuraavana päivänä jo mäessä kun sen tyttö oli laskettelemassa.
Mulle tuli mieleen, että oisko viimonen keino hakea huomiota kun mies on lähdössä.
[/quote]
Sinä et tiedä heidän elämästään varmaan muuta kuin sen mitä olet tv:stä nähnyt? Minäpä satun ihan oikeasti tietämään, että kaikista tilityksistään huolimatta Esko ei todellakaan ole itsekään mikään pulmunen... Tosin en löisi paljoa vetoa Martinan uuden suhteen keston puolesta...
[/quote]
että olen tuntenut henk.koht. Elvis Presleyn.
kovin vähän ystävistään esim. blogissaan puhuu.
Suomi24 jauhetaan marttiinasta ihan hirveästi, jopa niin paljon että alkaa jo säälittää Martina. Aika uskaliaita juttuja jotkut on kirjoittaneet Martinasta ja huumeista...
On kai sillä ainakin se seksuaaliseen vähemmistöön kuuluva Alex, tuttu muistaakseni siitä yhdestä remontointiohjelmasta tms.
Muuten taitaa "ystävät" olla kauneushoitolan ja kampaamon asiakaspalvelijoita, joille asiakas (= Martina) on aina oikeassa. Surullista, todella. Eipä taida enää edes se Martinan tanssiryhmäkään olla toiminnassa. Sitä kauttahan Martinalla oli edes joitakin naispuolisia työkavereita.
huumeista...
voikohan tuollaista edes kirjoitella?
huumeista...
voikohan tuollaista edes kirjoitella?
siellä ei nyt valvojat taida olla ihan kartalla...
Ainakin saa maksaa elarit viimeisen päälle. Ei pidä mennä heti vaakatasoon kun löytää kaverin ja täytyy käyttää ehkäisyä tää niinku yleisesti ottaen.
Jokainen voi haksahtaa,luulla että tämä se on?
siis et oo tosissas ton kirjotukses kanssa? Hnaki elämä tai jotain?
Eiköhän tää ollut ihan odotettua. Ihmeen rehellisesti Martsu tilanteestaan kirjoittaa, taitaa siis olla oikeasti tosi kyseessä. Muutoinhan kirjoitus olisi käsitellyt ihanaa vauvan odotusta ja romanttista jälleennäkemistä miehen kanssa ja viimeaikaisia kauneushoitoja tai muuta yhtä tyhjänpäiväistä.
Eiköhän tää ollut ihan odotettua. Ihmeen rehellisesti Martsu tilanteestaan kirjoittaa, taitaa siis olla oikeasti tosi kyseessä. Muutoinhan kirjoitus olisi käsitellyt ihanaa vauvan odotusta ja romanttista jälleennäkemistä miehen kanssa ja viimeaikaisia kauneushoitoja tai muuta yhtä tyhjänpäiväistä.
no vielä tyhjänpäiväsempää on kirjotella tälläsiin ketjuihin vastauksia. et ole itse sen parempi ihminen
Mua ainakin säälittää Martina ja erityisesti se tuleva lapsi. Olisi toivonut onnen olevan tällä kertaa matkassa, mutta tätähän kai suurin osa jo osasi alusta asti odottaa. Kaveri taitaa olla vielä vähän liian nuori isukiksi, harvoin nää nuoret jampat on valmiita.
Mua ainakin säälittää Martina ja erityisesti se tuleva lapsi. Olisi toivonut onnen olevan tällä kertaa matkassa, mutta tätähän kai suurin osa jo osasi alusta asti odottaa. Kaveri taitaa olla vielä vähän liian nuori isukiksi, harvoin nää nuoret jampat on valmiita.
Mulla vähän samoja fiiliksiä. Tosin mä tiedän niitäkin nuoria jamppoja jotka ei pakene vastuuta. Mutta harmi että parisuhde ei toimi, kun vauvakin tulossa :(
Ihmeen kauan on S. mukana jo pysynytkin. Mitähän lie sukunsa ajattelee tulevasta perhetapahtumasta?!
Ihmeen kauan on S. mukana jo pysynytkin. Mitähän lie sukunsa ajattelee tulevasta perhetapahtumasta?!
Ihme suhdesoppa tämä Aitolehden ja nuoren isukin juttu.
Nyt Martina itsekin tuoreimmassa blogipäivityksessään avoimesti tunnustaa pelkäävänsä josko tuleva nuori isukki pysyy edes matkassa mukana. Eipä taida olla kovin auvoista tuo perheonni tässäkään tapauksessa... Luulisi Eskon arvon nyt Martinallekin viimeistään paljastuvan.
mikään yli-ihminen ei eskokaan ole mutta marttiina osaa ajaa ihmiset hulluuden partaalle niin halutessaan ja harva silloin osaa olla totaalisesti provosoitumatta
Ajattelin jo aikoinani Martinan raivoamista ja kiroilua tv-sarjassa katsoessani, että miten Esko viitsii edes katsella sitä. Sama juttu sekä siinä naimisiin meno-jaksossa että raskaus- ja Kolumbia-ohjelmissa. Ihan hirveä raivoaja koko tapaus! Ei mitään rajaa.
Esko on ollut tosi osallistuva ja ihana isä. Tuki Martinaa raskauden aikana ja nyt tekee varmaan osansa jos ei enemmänkin tytön elämässä. Mikä lie tilanne tän isukki nro2:n osalta?!?
no vielä tyhjänpäiväsempää on kirjotella tälläsiin ketjuihin vastauksia. et ole itse sen parempi ihminen
Eiköhän asian julkiseksi tuominen ollut ihan Martsan oma päätös, joten pää kii.
Eikä ketään häiritse blogissa kohta
"Pysyykö pienokainen sisällä loppuun saakka koska en kuitenkaan pysty töitä lopettamaan ja myös että pysyykö tämä meidän nuori isukki matkassa mukana"
Siis tuo alku.. Eli jännittää pysyykö lapsi sisällä koska töitä on kuitenkin tehtävä! Toisinsanoen työt tärkeämpiä kuin lapsen kohdussa pysyminen. Kalahtelee korvaan ainakin mulla. Surullista.