Apua tytön nimen päätökseen!
Me vaan mieheni kanssa ei tunnuta pääsevän yhteisymmärrykseen tytön nimen kanssa.. Hän ei suostu luopumaan Amelia nimestä sitten millään, ja minä kun kovasti haluaisin antaa nimen Aurora. Noh, nimeksi nyt ei sovi Amelia Aurora eikä Aurora Amelia kun nimet ovat niin samanlaiset.. Koitin nyt pähkäillä jotain fiksua noista kahdesta nimestä ja sain aikaiseksi Amelia Ida Aurora. Olen nyt toistellut nimeä sen sata kertaa enkä vieläkään oikeen tiedä kuulostaako se hyvältä. :D Tasapainottaako tuo Ida keskellä nimeä tarpeeksi?! Auttakaa ja kertokaa oma mielipiteenne nimestä! Vinkkejäkin tasapainottavasta nimestä otetaan vastaan jos mieleen tulee! Kiitos jo etukäteen! :)
Kommentit (7)
se ekaksi sitten
Aurora milla amelia
aurora venla amelia
amelia milla auroora
amelia venla auroora
noiden väliin sopii liki mikä tahansa nimi
ei ssi ongelmaa
päätäättw kutsumanimen, lopuillahan ei oikeesti ole mitään väliä :))
ne näkyy virallisissa papereissa, ei muuta
Heittäkää nopalla kumman otatte ja sit toinen vaihtoehto jää pikkusiskolle nimeksi.
Mutta oikeastihan niillä toisilla nimillä ei ole mitään väliä. Merkitystä on vain ekalla nimellä tai siis sillä, jolla ihmistä kutsutaan.
Heittäkää nopalla kumman otatte ja sit toinen vaihtoehto jää pikkusiskolle nimeksi.
ei mene hyvä nimi ns hukkaan.
mullakin oli jo lapsesta kaks ihanaa tytön nimeä valmiina, ja kaksi tyttöä on nyt mulla, ja nuo ihanat nimet heillä :))
Amelia nätti nimi! Aurora toiseksi nimeksi.
olisi tuo Amelia.. Hyvältä kieltämättä ehdotukset kuulosti ja tottahan tuo on että ei noilla toisilla nimillä mitään tavallaan tee kun ei niitä koskaan yleensä käytetäkkään.. Noh, papereissa nuo ainakin näyttävät hyvältä! :)
kieltämättä on kovin nätti nimi, mutta minkäs teet kun tuosta Ameliasta ei voi luopua sitten millään.. :S