Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

illalla olis luokkatoimikunnan kokous..

Vierailija
12.04.2012 |

mikäs siinä. Menenhän mä sinne taas ihmettelemään, mitä ovat keksineet. siis ne viisi muuta mun lisäkseni. Yhdessä päätettiin kerätä lapsille rahaa kahdella discolla per vuosi, mutta osallistumismäärä on sitten tuota luokkaa.. muut tekee duunin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haukkuu ja pilkkaa kaikkia jotka koittaa jotain järjestää ilman hänen patsasteluaan (ei oikeasti saa mitään aikaan) ja toisaalla haukkuu seläntakana kaikki jotka eivät osallistu. Nyt pitäisi olla 1 viikon päästä koululla perinteinen Kevättempaus vaan ei oo pelkoa että kukaan osallistuu 2:n päivän varotusajalla. Siis järkätty aina samalla viikolla joka vuosi.

Vierailija
2/6 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haukkuu ja pilkkaa kaikkia jotka koittaa jotain järjestää ilman hänen patsasteluaan (ei oikeasti saa mitään aikaan) ja toisaalla haukkuu seläntakana kaikki jotka eivät osallistu. Nyt pitäisi olla 1 viikon päästä koululla perinteinen Kevättempaus vaan ei oo pelkoa että kukaan osallistuu 2:n päivän varotusajalla. Siis järkätty aina samalla viikolla joka vuosi.

Mä haluaisin ymmärtää, että miksi se kerta/kaksi vuoteen, kun meilläkin olisi joku juttu, ei edes sähköpostilistalla sanota juuta-jaata. Ekalla kyselyllä kaikki olivat JOO! Näin tehdään ja antoivat sähköpostiosoitteensa tuota listaa varten. Yksi ehdotti, että hän maksaa tietyn summan kuussa luokantilille, kun ei kiinnosta osallistua. Asia ok, hän oli ainoa suora ja maksaa säntillisesti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun yksi uskalsi ilmoittaa, että maksaa suoraan rahaa luokan tilille. Itsestänikin se olisi kaikkein järkevin vaihtoehto, lähipiirissäni on jos jonkunlaista sukkien, pesuaineiden, vessapaperien yms. myyntiä luokkien ja harrastusryhmien hyväksi, joten tuntuu aivan älyttömältä, että mekin nyt muka "tienaisimme" rahaa vaihtamalla sukkia veljen lasten vessapapereihin... Samalla vaivalla laitan itse sen parikymppiä kuussa luokan tilille. Mutta kun ei kelpaa. "Lasten pitää ITSE kerätä rahat", "kyllä lasten pitää oppia, että raha ei kasva puussa", "lapsi oppii vastuuta, kun itse hankkii rahat leirikouluun"... HUOH! Kuinka monessa perheessä OIKEASTI lapsi kiertää ovelta ovelle myymässä pesuaineita sen sijaan että vanhemmat roudaavat tilauslistoja työpaikoilleen tai puoli sukua osallistuu leirikoulun kustannuksiin ostamalla hyvää hyvyttään milloin mitäkin? Vanhemmat joutuvat valtaosan tuosta työstä tekemään kuitenkin itse, eikä se välttämättä ole kovin mieltä ylentävää, kun tietää, että oikeasti se sama raha, jonka voisi suoraan laittaa tilille, tulee sieltä omasta kukkarosta, joko sukulaisten kautta kierrätettynä tai kallista vapaa-aikaa tuhlaamalla...

Mä haluaisin ymmärtää, että miksi se kerta/kaksi vuoteen, kun meilläkin olisi joku juttu, ei edes sähköpostilistalla sanota juuta-jaata. Ekalla kyselyllä kaikki olivat JOO! Näin tehdään ja antoivat sähköpostiosoitteensa tuota listaa varten. Yksi ehdotti, että hän maksaa tietyn summan kuussa luokantilille, kun ei kiinnosta osallistua. Asia ok, hän oli ainoa suora ja maksaa säntillisesti. :)

Vierailija
4/6 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari iltaa vuodessa yhteisen hyvän vuoksi, mutta ikävästi vuosi vuodelta tämä yksi ihminen on saanut rivit harvenemaan, ei kukaan halua tulla haukuttavaksi.

2

Vierailija
5/6 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait myös 5 vanhempaa, eli ne suunnittelee ja kehittelee ties mitä, ja meidän muiden pitää joko osallistua, maksaa tai olla reagoimatta mitenkään :)

Vierailija
6/6 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän pidetään kaksi discoa per vuosi. Niistä tulee kivasti rahaa, joten mitään muuta osallistumista ei ole. Alussa oli meilläkin tuota "lasten pitää itse kerätä rahat" - mutta mitäpä ala-asteikäinen voi tehdä ilman aikuista.

Meillä lapset sitten tekee julisteita, koristeita, pussittaa buffaan karkkia/sipsiä yms. osallistuvat myyntiin jne.

Onneksi ketään ei meilläpäin haukuta.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi