Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihtumisesta, masentaa...

Vierailija
12.04.2012 |

Olen ollut pari kk "laihdutuskuurilla" - yrittänyt liikkua enemmän ja syödä vähemmän herkkuja jne. Vyötäröltä on hävinnyt pari senttiä, mutta paino vaihtelee tosi paljon: eilen 63,9, tänän 66,7 - eikä minulla ole juuri nyt kuukautisia, ne olivat juuri. Paino ennenn laiduttamista 67,2. Ja tosiaan vaihtelee, että on 66,0 ja 65,7 ja eilen alimmillaan tuo vajaa 64. Mihin uskoa? Tuntuu, että en jaksa kun paino ei putoa kovin paljoa...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos jatkat lainausmerkeissä laihdutuskuurilla olemista niin tuotahan se on.

sitten repsahdat ja plussaat lähtöpainosikin.

Toukokuussa alkaa taas jutan haaste, siihen mukaan ja saat ihan oikeita tuloksiakin aikaan.

Vierailija
2/11 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda paristo. Laita vaaka kovalle ja tasaiselle. Esim vanerilevyn päälle jos teillä on muovimatto. Vaakaile aina samassa paikkaa ja samaan aikaan. Ei aamulla, illalla jne. Vaan esim aamuisin ennen syömistä vessassa käynnin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen punninnut itseni samassa paikassa aina ja aamulla vessakäynnin jälkeen. Toki sen ymmärtää, jos on syönyt vaikka suolaista tms niin paino nousee, mutta mistä voin tietää, mikä on todellinen paino?

Vierailija
4/11 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaaaaakastahan se johtuu ettei läski lähde..

HAH!

Mitä jos alkaisit OIKEASTI tekemään jotain asialle, etkä vain leikkisi asialla..

Vierailija
5/11 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaakan alla. Laita joku hyllylevy tms alle.

Tiedät mikä on todellinen paino, kun olet syönyt normaalisti, maha on toiminut normaalisti, olet juonut tarpeeksi ja käyt aamulla vessassa käynnin jälkeen vaakalla.

Suolaisesta nousee, hiilareista nousee, ennen menkkoja nousee, juomisesta ei seuraava vaan sitä seuraavana päivänä on kohollaan..

Vierailija
6/11 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, ollut vaan kuukauden, mutta esim. 3 vk sitten painoin 74,1, tänään 73,3 kg. Ei erityisen kannustavaa. MUTTA, mä ajattelen että se putoaa sitten kun putoaa enkä anna sen lannistaa. Tiedän kuitenkin eläneeni hyvin paljon terveellisemmin ja kevyemmin kuin ennen, kroppa nyt vaan ei ole robotti. Eikä mun projektiani mitenkään edellyttäisi se, että antaisin nyt periksi. Laskusuunta se on pienikin, niinhän se on ollut sullakin.

Itselläni ollut myös opetteleminen muistaa se, että tämä on elämäntapojen muutos, eikä mikään pikadieetti. Pitkässä juoksussa se on ihan sama, missä tahdissa ne kilot ovat lähteneet, pääasia on, että ne lähtee.

Jos jatkaisin entisiä elintapojani, niin ei mitään toivoa, että paino putoaisi, joten ei ole mitään syytä myöskään luovuttaa.

Jos ei muuta, niin aion sitten ainakin tulla julkisuuteen lääketieteellisenä ihmeenä, naisena, joka laihdutti (oikeasti), muttei koskaan laihtunut. Tavoite se on sekin! :)

Vierailija
7/11 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos jatkat lainausmerkeissä laihdutuskuurilla olemista niin tuotahan se on.

sitten repsahdat ja plussaat lähtöpainosikin.

Toukokuussa alkaa taas jutan haaste, siihen mukaan ja saat ihan oikeita tuloksiakin aikaan.

Kyllä niitä tuloksia saa rauhallisemminkin ja tutkimusten mukaan pysyvämpiä.

Rauhallisen tahdin laihdutuksella vaan sitä painon muutosta pitää tarkkailla pitkällä aikavälillä eikä odottaa että joka viikko on laskua. Esim. kuukauden ajan painonpudotus, jos painoa putoaa 0,5 kg / viikko, voi hyvinkin peittyä nestevaihtelun alle, mutta puolen vuoden enää ei. Kannattaa tehdä ihan pitkän aikavälin käyrää painonmuutoksesta ja kyllä sen pitäisi pitkällä aikavälillä alaspäin näyttää vaikka välillä onkin piikkejä ylöspäin nesteen muutosten takia.

Vierailija
8/11 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota niihin sentteihin, vaaka on aivan turhake...

Käy vain kerran viikossa vaa'alla, niin ei masenna niin pahasti.

Toisekseen, sun kuuri on myös aika tehoton, eli tee isompi muutos ruokaalioon, jos vain syö vähemmän herkkuja kuin ennen, ei nopeasti tilannetta pelasta.

Vierailija
9/11 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulkoilen päivittäin lasten kanssa. Inhoan ryhmäliikuntaa ja kuntosalia, joten niihin en voi lähteä. Herkut minimissä, tosin olen pitänyt linjan, että kerran-pari viikossa voi herkutella vähän, koska muuten tulee kauhea himo herkkuihin. En halua pikadieettiä vaan pysyvän muutoksen. t. ap

Vierailija
10/11 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ulkoilen päivittäin lasten kanssa. Inhoan ryhmäliikuntaa ja kuntosalia, joten niihin en voi lähteä. Herkut minimissä, tosin olen pitänyt linjan, että kerran-pari viikossa voi herkutella vähän, koska muuten tulee kauhea himo herkkuihin. En halua pikadieettiä vaan pysyvän muutoksen. t. ap

ja siitä syystä sun pitäisikin ymmärtää, ettei ne tulokset juuri enempää voi ollakaan. Eli ihan turhaa antaa periksi nyt, kun kerran saat tulosta...

En ymmärrä tällaista itkua.

Vierailija
11/11 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paljon painonpudotuksessa merkkaa. Toki se on kuitenkin parempi kuin ei mitään.

Pienennä ateriakokoja ja kevennä ruokia. Salaatit, rahka, raejuusto ja keittoruuat on mun kevytruuat. Ja syö säännöllisesti ja pieniä määriä.

Uiminen on muuten tosi tehokasta kuntoilua tai vesijuoksu, niin ja sauvat mukaan sinne lenkille

Minä olen kyllä hyvä antamaan neuvoja mutta se että pystynkö itse niitä noudattamaan onkin toinen juttu =DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi