Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt ymmärrän miksi edelliset omistajat muuttivat pois kahden vuoden asumisen jälkeen.

Vierailija
11.04.2012 |

Syy on mitä ilmeisimmin naapuri. Voi kiesus mitä porukkaa.

Kun muutimme ja sattumoisin näin naapurin pihalla, lähestyin heitä esitelläkseni itseni. Ukko lähti livohkaan sisälle ja akka ei sanonut sanaakaan. Ollaan asuttu nyt tässä reilu 6kk ja naapurin akka on tervehtinyt tasan kerran ja sekin hyvin hiljaa. Ukko ei ole tervehtinyt minua kertaakaan, miestäni kaksi kertaa.

Ovat valittamassa milloin mistäkin asiasta. Meillä käy liikaa porukkaa. Kesällä kuivatettiin liian usein pyykkiä taloyhtiön kuivaustelineellä (joudutaan kävelemään heidän pihan edestä), joo keskimäärin kerran viikossa muuten omalla partsilla. Mies "kaasuttelee" autoa parkkipaikalla; ei pidä paikkaansa, käynnistää ja antaa käydä jonkin aikaa varsinkin talvella ennen kun lähtee ja tämäkin vasta illalla koska mies liikkuu bussilla töihin. Käydään liian myöhään suihkussa; koko sakki suihkuteltu klo 22 mennessä. Hakataan kuulemma seiniä; jo ehkä muutama kuuausi sitten kun laitoimme tauluja seinille ja tämäkin päiväsaiakaan viikonloppuisin. Paiskotaan ovia; poika ehkä kerran vahigossa paiskanut ulko-ovea kiinni.

Siis joka helvatan päivä sillä akalla on jotain valittamisen aihetta. Asuimme aiemmin kerrostalossa jossa melkein pelkästään vanhoja ihmisiä eikä heitäkään häirinnyt ns normaalin elämisen äänet.

Eilen illalla noin klo 22 naapuri alkoi hakkaamaan seinää juuri pojan huoneen kohdalla, niin että poika heräsi. Muutenkin möykkäsi jotain siellä. Klo 23 menenin soittamaan ovikelloa, kun poika ei saanut unta ja aamulla aikainen herätys kouluun. Kuulin, että naapuri kävi ovella mutta ei aukaissut.

Olen nyt ruvennut miettimään asunnon myyntiä, en vaan jaksa kokoajan kuunnella sen akan valittamista. Täytyy vielä toiselta naapurilta kysellä onko häiristevää meteliä kuulunut. Nyt tajuan miksi edelliset muutti pois suurinpiirtein tasan kahden vuoden asumisen jälkeen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin otat isännöitsijään yhteyttä ja kerrot koko

tilanteen.

Sanot myös, että jos tulee valituksia, niin isännöitsijä soittaa ensin sinulle ja keskustelette.

Tämän jälkeen sanot naapurille, että ei saa lähestyä sinua enään tai haet lähestymiskieltoa.

Kaikki valitukset isännöitsijän kautta ja kyllä ne bimbot tuntee.

Asun rivitalossa ja täällä myös aivan kauheita riitoja.

Johon myös meidän perhe sekoitettu.

Paras tapa välttää riitoja on ettei kommunikoi mitään ja jos riidanhaastaja puhuttelee sinua, niin poistu välittömästi paikalta.

Meidän rivareissa on tapeltu aina.

Parhaiten tulee toimeen, kun välttelee naapureita.

Vierailija
2/5 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykkejä kuivannu jos olette asuneet n. 6kk? Ja valittaako ne teille suoran vai jonnekin taloyhtiöön tms.? Jos eivät oikein teille mitään edes puhu? Jos tämä on totta niin antaisin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Siihen toki puuttuisin jos tahallaan teitä klo.22 jälkeen häiritsevät metelöinnillä, mutta ennemmin tekisin valituksen taloyhtiöön kuin suoraan heille, ja jos toisen puolen naapurilla on samalaisia ongelmia heidän kanssaan niin valitus yhdessä, on tehokkaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin aikoinaan rivitalossa. Lapset oli silloin 1,5 v ja 3 vuotiaat. Kaikki oli menny tosi hyvin siihen asti, kunnes saatiin uudet seinänaapurit.

50-60 vuotiaita alkiksia. Alkoivat valittaa joka asiasta. Haukkuivat lapseni aivan täysin. Ja sanoivat järjestävänsä mulle häädön. Minä nuori äiti 24 v olin ihan epätoivonen ja itkin paljon.

Mies huusi minulle, että olen todella huono äiti, enkä osaa kasvattaa lapsiani. Ja tämä syystä, että heidän räksyttävä koiransa oli aina nenä kiinni aidassa ja pojat meni sitten silittämään koiraa aidan raosta. Heidän koiraan ei saanu koskea!!

Muut asukkaat taloyhtiössä puolustivat meitä, koska eihän me mitään väärää tehty ja oltiin ihan normaaleja asukkaita. No sitten yllättäin tämä alkkis pariskunta muutti pois. Kuulin jälkikäteen, että heillä itsellään oli yksi aikuinen poika joka narkkari ja istui parhaillaan linnassa tuomiota rötöksistään. Siinäpä sitä sitten olikin malli kasvattajat kyseessä ja meikäläistä mollasivat.

Et kaikkea sitä voi ollakin. Onneks olen jo viimeset 15 vuotta asunu oktalossa. Ei ole seinänaapureita :)

Vierailija
4/5 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivarissa asutaan.

Suoraan meille valittaa enkä laske tätä puhumiseksi, vaan valittamiseksi.

Joka helvatan päivä kyttää kun mennään ulos ja johan se akka hyökkää pihalle tai partsille huutamaan.

Täytyy toisen naapurin kanssa jutella tästä ja sitten laitan isännöistijälle valituksen. Mun mielstä menee jo häirinnän puolelle tää homma.

Jos ne vielä alkaa myökkäämään illalla niin soitan poliisit paikalle jos ei ne avaa ovea. Ei meinannut poika jaksaa nousta kouluun aamulla kun ei saanut nukuttua. Oli pakko siistää poika meidän makkariin nukkumaan. Itse menin pojan sänkyyn nukkumaan kun saan kuitenkin vaikka nukkua päivällä kun olen hoitovapaalla.

Ottaa niin helvetisti päähän tällainen terroristi-naapuri.

ap

Vierailija
5/5 |
11.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huusi minulle, että olen todella huono äiti, enkä osaa kasvattaa lapsiani. Ja tämä syystä, että heidän räksyttävä koiransa oli aina nenä kiinni aidassa ja pojat meni sitten silittämään koiraa aidan raosta. Heidän koiraan ei saanu koskea!!

Mitä jos se olis purrut!