Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt peppu kuntoon! Vinkkejä?

Vierailija
10.04.2012 |

Olen muuten tyytyväinen kroppaani ja painooni, mutta perse aiheuttaa hirveää alemmuudentunnetta ja ahdistusta! Se on aivan kauhea löllö, yhdistettynä vielä selluliittireisiin. Housukokoni on 36 (tuumissa 28), joten mikään megaperse se ei voi järjellä ajateltuna olla, mutta aina kun katson sitä peilistä, megaperseeltä se näyttää! En voi kuvitellakaan astelevani rannalle bikineissä.

Nyt asiaan tulee muutos. Eli, saisinko parhaat peppujumppavinkkisi? Onko jotain ruokatuotteita joita tulisi välttää, jos haluan sileämmän ja kiinteämmän beban? Jotain, jota tulisi ruokavalioon lisätä?

Olen kiireinen työssäkäyvä kahden pienen lapsen yh, joten parhain vaihtoehto olisi jumppailla kotona iltaisin kun lapset nukkuvat. Tai oikeastaan ainutkin vaihtoehto.

Olisin kiitollinen ja iloinen vinkeistä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten tyytyväinen kroppaani ja painooni, mutta perse aiheuttaa hirveää alemmuudentunnetta ja ahdistusta! Se on aivan kauhea löllö, yhdistettynä vielä selluliittireisiin. Housukokoni on 36 (tuumissa 28), joten mikään megaperse se ei voi järjellä ajateltuna olla, mutta aina kun katson sitä peilistä, megaperseeltä se näyttää! En voi kuvitellakaan astelevani rannalle bikineissä. Nyt asiaan tulee muutos. Eli, saisinko parhaat peppujumppavinkkisi? Onko jotain ruokatuotteita joita tulisi välttää, jos haluan sileämmän ja kiinteämmän beban? Jotain, jota tulisi ruokavalioon lisätä? Olen kiireinen työssäkäyvä kahden pienen lapsen yh, joten parhain vaihtoehto olisi jumppailla kotona iltaisin kun lapset nukkuvat. Tai oikeastaan ainutkin vaihtoehto. Olisin kiitollinen ja iloinen vinkeistä!

Meitä isoista pepuista pitäviäkin on olemassa PALJON

Vierailija
2/11 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten tyytyväinen kroppaani ja painooni, mutta perse aiheuttaa hirveää alemmuudentunnetta ja ahdistusta! Se on aivan kauhea löllö, yhdistettynä vielä selluliittireisiin. Housukokoni on 36 (tuumissa 28), joten mikään megaperse se ei voi järjellä ajateltuna olla, mutta aina kun katson sitä peilistä, megaperseeltä se näyttää! En voi kuvitellakaan astelevani rannalle bikineissä. Nyt asiaan tulee muutos. Eli, saisinko parhaat peppujumppavinkkisi? Onko jotain ruokatuotteita joita tulisi välttää, jos haluan sileämmän ja kiinteämmän beban? Jotain, jota tulisi ruokavalioon lisätä? Olen kiireinen työssäkäyvä kahden pienen lapsen yh, joten parhain vaihtoehto olisi jumppailla kotona iltaisin kun lapset nukkuvat. Tai oikeastaan ainutkin vaihtoehto. Olisin kiitollinen ja iloinen vinkeistä!

vaan löysä ja ällöttävä. Ja MINÄ en pidä siitä, joten haluan asiaan muutosta. Kiitos kuitenkin. :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan löysä ja ällöttävä. Ja MINÄ en pidä siitä, joten haluan asiaan muutosta. Kiitos kuitenkin. :) ap

Isoista pepuista pitäviä ja niistä kiihottuvia todellakin on

Vierailija
4/11 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kuukautta näin heti alkuun.

Vierailija
5/11 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crosstraineria en viitsi kotiin ostaa, ei ole oikein varaa eikä tilaa, mutta kyykkyjä olen jo alkanut tekemään ja tuo youtube-videon treeni tulee varmasti käyttöön.

Ja sinulle isoista pepuista pitävälle, tiedän kyllä, että teitä on. Eräs entinen miesystävänikin kertoi tykkäävänsä isoista pepuista, sellaisista hyllyvistä, vaikka muuten naisen piti olla hoikka ja kaunis... :) Minä en vaan itse valitettavasti omalla kohdallani pidä tästä!

ap

Vierailija
6/11 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painot tai tanko, niillä treenaat kunnon pakarat kotosallakin. Siihen päälle joogaa tms syvävenyttelyä.

Vierailija
7/11 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaharjaa, käytä kuorintaa yms, jotta saat pepun ja reisien verenkierron vilkastumaan! Ja rasvaa ihoa hyvällä perusvoiteella säännöllisesti, vähintään kerran päivässä. Selluliitti saa kyytiä ja ihosta tulee sileä ja kimmoisa.

Vierailija
8/11 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen lisäksi kyykkyjä.. n.20min illassa (pari välipäivää esim ke ja su) Kahvakuula treenaa koko kroppaa, mutta voit keskittyä enemmän peppuun. itselläni sama "ongelma" eli muuten ok, mut peppu höllyy, nyt pari kk kahvakuulaa takana (ei aina tietty säännöllisesti) mutta nyt ajattelin aloittaa ihan säännöllisesti, lisäksi ostin sitä nivean vihreää voidetta en muista nimeä, mutta se tasoittaa ihoa ja hoitaa sellua (kokeiltu on ja toimii ) vielä kerkee vaikuttaa kesän kuntoon kun aloittaa heti! itselläni 5kg kahvakuula eli se tai 6kg niin ei tule liikaa massaa vaan nähän kiinteyttää! Tsemppiä!

Vierailija
9/11 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nouset jarentouttaa kun laskeudut :) ja samaa voi tehdä vaikka kävelyllä, ylämäessä jännität jne.

Vierailija
10/11 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin yh, jumppasin iltaisin olohuoneessa telkkarin ääressä. Kyykkäsin ja nostelin jalkoja sivusuunnassa ylöspäin eteen, sivulle, taakse..siis seisten. Tein siis ninjapotkuja joka suuntaan, mutta hidastetusti. Konttausasennossa tein "koirankusetusta" jne.

Lisäksi lakkasin käyttämästä hissejä ja kävelin aina portaat.

Viikonloppuisin vein lapset uimaan ja tein jumppaliikkeitä lasten altaan syvässä päässä, samalla kun vahdin lapsia. Leikkipuistossa askelsin puomille, tein siis step-aerobicciä.

Vierailija
11/11 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vinkkejä on tullut paljonkin, nyt ei auta muu kuin ryhtyä treenaamaan!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme