Voi kauheeta! Löysin exäni treffiprofiilin suomi24:sta
ja se oli SURKEE! Kuva oli järkky ja tekstit vielä järkymmät!
Ollaan erottu 3 kk sitten. Hyvähän se tietty on, että uutta matoo on koukuun laitettu :D Kauheeta vaan kun unelmien naisen ikä alkaa 25:sta! No, osaanpahan asennoituu, että lapset saa reilun 10 vuotta niitä vanhemman äitipuolen.
Joo, tiedän olevani utelias :D
Kommentit (7)
Oliko kaunistellut omat tietonsa :D
Onhan näitä nähty, uskomattomia rimanalituksia :-). Jos kerrot sille että näit hänen ilmonsa, voipi olla että hän ei pääse siitä ikinä yli.
Eihän niitä tekstejä enää edes näe ellei itsellä ole profiilia ;)
Ja sä teit siellä treffisivustolla mitä?
Mene nyt neuvomaan miestä, suurin osa niistä ilmoituksista on niin surkeita, että itkettää toisen puolesta. Mutta sääli ei ole mulla mikään liikkeelle paneva voima, joten jätän surkeudet ihan rauhaan.
Jos mies laittaa sinne toiveeksi ihannenaisensa, nuori, kiinteä ja hyvä ruuanlaittaja niin miksi se on huvittavaa? Naista ainakin kehoitetaan etsimään laatua ja hylkäämään ne onnettomimmat räpeltäjät. Miksei miehellä saisi olla rima korkealla?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 21:36"]
Ja sä teit siellä treffisivustolla mitä?
[/quote] Ei kai taas joku yritä väittää, että olisi jotenkin hämäräperäistä lukea treffi-ilmoituksia? Hmm..... joo, ihan selvästi ap on uskoton puolisolleen (jos sellaista on)! Uskomatonta ahdasmielisyyttä.
mäkin olen löytänyt exäni deittisivuilta. Ja vieläpä puhuttelin häntä nimimerkillään, meni vaikeaksi ja sanoi ettei ymmärrä mistä puhun :)
Ja joo, myönnän. Mulla ei ole mitään muuta tekemistä kuin pyöriä internetissä.
Mene hoitoon.