TOIMEENTULOTUKEA saa muutkin kuin juopot yms.
esim.kotihoidontuella olevat, vituttaa allaoleva keskustelu kuin spurgut saa muuttoapua jne.
Itse olen saanut mutta ihan samanlailla apuna muuttanut omia kamojani!
Kommentit (6)
asumistukea.
Siitä on jo vuosia mutta oltiinpa tyhmiä kun ei tajuttu kysyä useammalta virkailijalta!
kaikki tuo naputus siitä kuinka jotkut saa toimeentulotukea on ihan täyttä paskaa, ottakaa asioista selvää älkääkä kitiskö KATKERANA kuinka meiläl toimeentulotukea saavilla on niin HELPPOA!!
ap
vaikka olen töissä. tosin, palkkani on pieni, 2000e/kk.
työssäkäyvätkin saa ttt, jos tulot liian pienet menoihin suhteutettuna, mitä väärää siinä on??
Nämä valittajat on niitä joiden miehen tulot vaikuttaa niin paljon ettei soskun luukulle ole asiaa.
tässä maassa on määritelty itse kullekin ihmiselle (riippuen perheen koosta ja asumisen kalleudesta ) ns. perusmenolaskelma ja jos tulot ovat alhaisemmat kuin menot, saa toimeentulotukea.
Ei siinä sen kummempaa.
tässä maassa on määritelty itse kullekin ihmiselle (riippuen perheen koosta ja asumisen kalleudesta ) ns. perusmenolaskelma ja jos tulot ovat alhaisemmat kuin menot, saa toimeentulotukea.
Ei siinä sen kummempaa.
vaikka kaikki noi perusteet ei täyttyisi.
täällä palstalla. Moni ei tajua esim. että omistusasuntoonkin saa asumistukea ja kitkuttaa asumiskulujensa kanssa!