Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te jotka aistitte enkeleitä

Vierailija
08.04.2012 |

haluaisin tietää tarkalleen miten te sen teette? Onko se näköhavainto? Kuulo? Tunto? Pystytkö juttelemaan ja kommunikoimaan? Saatko neuvoja ja opastusta? Miten aloit kommunikoimaan ja miten syvensit sitä (eli tiivistit tai vahvistit kanavaa)?

Tämä tuli mieleen tuosta äskeisestä jumala/enkeliketjusta kun muutama sanoi kommunikoivansa. Tämä ketju ei ole sellaisille sitten jotka haukkuvat enkeleitä ja jumalaa saduksi, itse en ole kiihkouskovainen mutta en myöskään ikinä menisi yhdestäkään uskonnosta sanomaan että se on satua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa ottaa yhteyttä enkeleihin mutta joskus näen niitä, tosin harvemmin.

Se näkeminen on "näkemistä toisilla silmillä".

Erään uskovaisen tuttuni luona olen havainnut pari kolme kertaa tytön, ehkä enkelin.

Vierailija
2/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnettomuudessa kuolemalta, olen aistinut enkelien läsnäolon, kun olin vakavasti sairas, selviydyin takaisin elämään, se on mahtavaa kirkkautta, tuntee olonsa niin hyväksi, sitä ei pysty paremmin selittämään.

Elämä tuntuu turvalliselta, kun saan tuntea tämän "voiman"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastan masennusta ja tunnen itseni turhaksi välillä...

Vierailija
4/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonnot ja jumalat ovat kaikki vain satua.

Ihmisen mielikuvituksen tuotetta jotta saataisiin alamaiset tottelemaan paremmin.

Vierailija
5/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luoksesi, huomaat, että sinun pyyntösi on kuultu.

Vierailija
6/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä se rukous tuonut enkeliä luokseni tai muutakaan apua. Itse on rämmittävä sotkut läpi.

t:4

Vierailija
7/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi enää elossa. Hän on pelastanut minut kerran varmalta kuolemalta ja ainakin kaksi kertaa vaikealta loukkaantumiselta. Ihmiset, jotka väittävät että on olemassa vain tämä näkyvä maailma eivät ymmärrä elämästä yhtään mitään.

Vierailija
8/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vuositolkulla kutsuu ja pyytää ja huutaa ja ei vain näe mitään? Minkälainen lääkitys pitää olla, että löytää? Ihme etuoikeutettua touhua. Yök.

en olisi enää elossa. Hän on pelastanut minut kerran varmalta kuolemalta ja ainakin kaksi kertaa vaikealta loukkaantumiselta. Ihmiset, jotka väittävät että on olemassa vain tämä näkyvä maailma eivät ymmärrä elämästä yhtään mitään.

Vierailija
9/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä se rukous tuonut enkeliä luokseni tai muutakaan apua. Itse on rämmittävä sotkut läpi.

t:4

Kannattaa silti rukoilla.Kerran rukoilin

tuttuni puolesta, se auttoi!

Vierailija
10/11 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin enkeleille, että saisinko apua. Ei mitään ommm-asentoja tai jalkojen maadoitusta maahan. IHan vain mielessäni pyysin.

Ja katso. Johan alkoi tapahtua. Pyysin apua, kun avaimet katosivat, pyysin parkkipaikkaa, pyysin apua liikenteessä kamalissa liittymissä, pyysin apua parisuhteessa, lähetin enkeleitteni kautta viestin esim. miehen enkelille ja pyysin enkeliä kietomaan kätensä mieheni ympärille.

Se on niin huikeaa, miten he minua auttavat. Mutta pitää pyytää. He eivät toimi, ellet itse pyydä.

Aloita siis simppelisti. Puhuttele omaa enkeliäsi ja pyydä apua - mihin sitten tarvitsetkin sitä.

En ole nähnyt (muutaman kerran höyheniä) heitä, en tiedä oman enkelini nimeä. Tiedän, että heitä n useita ja että he auttavat. Ihan konkreettisesti!

P.s. Kuulun kirkkoon. En usko Jeesukseen tai Jumalaan sellaisena, kuin se meidän kristinuskossamme mainitaan. Uskon kaikkivoipaan rakkauteen, enkeleihin ja ehkä yhteen jumalaan - uskonnosta riippumattomaan.

Vierailija
11/11 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aihe. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi