Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä imuri astmaatikolle? Olin ajatellut Dysonia, mutta

Vierailija
08.04.2012 |

nyt täällä haukutaan sitä huonoksi?

Tilanne on siis se, että olen muuttamassa talosta, jossa on keskuspölynimuri asuntoon, jossa ei ole keskuspölynimuria.

Olen käyttänyt tavallista imuria viimeksi 15 vuotta sitten ja meinasin aina tukehtua imuroinnin yhteydessä.

Luulin, että tuo pölypussiton Dyson olisi hyvä, mutta ihmisillä tuntuu olevan tosi paljon negatiivisia kokemuksia siitä.

mikä sitten on hyvä? Onko kokemuksia muista pölypussittomista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

dyson on kovaääninen ja sillä ei saa imuroida sokeria, jauhoja tai lasinsiruja.

meille se ei sovi koska meillä menee riukki laseja ja ne pitää imuroida ja meillä putoaa jauhoja ja sokeria lattialle sillä leivomme

Vierailija
2/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mallia (joku ultrasilencer), mutta ihan sieltä hinnakkaimmasta päästä kuitenkin. Ovat olleet kestäviä ja kevyitä ja imuteho on hyvä. Lisäksi miellyttävän hiljainen äänitaso. Ainoa miinus s-bagin (pölypussi) nopea täyttyminen.

Nykyään lisänä Neato-robotti-imuri, jonka mies halusi ja jota kohtaan olin ensin hieman ennakkoluuloinen. Neato imuroi kuitenkin todella hyvin, eli tuo on hyvä yhdiselmä.

Electroluxia käytän nykyään pieniin tiloihin ja konkeloihin, joihin Neato ei ulotu, samoin jos haluan imuroida matot superhyvin, otan ne robotin jälkeen vielä Electroluxilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepa-suodatin on sit niin tiivis, että se yleensä falskaa suodattimen reunoilta tiivisteen kohdalta!

Vierailija
4/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

dyson on kovaääninen ja sillä ei saa imuroida sokeria, jauhoja tai lasinsiruja.

meille se ei sovi koska meillä menee riukki laseja ja ne pitää imuroida ja meillä putoaa jauhoja ja sokeria lattialle sillä leivomme

Meillä on myös Dyson-imuri, eikä ohjeissa lue missään, ettei näitä saisi imuroida. Ainoastaan, että palavia aineita ja nestettä ei saa imuroida. Olemme erittäin tyytyväisiä Dysoniin, emme vaihtaisi pois.

Vierailija
5/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/polynimurit/polynimurit/Z882…

Tuo on ollut käytössä vähän aikaa. Testivoittaja, julmettu imuteho (kolmiportainen imutehon säätö) ja HEPA13 suodatin eli allergikoille sopii. Yllättävän hiljainen. Lue asiakasarviot tuolta Gigantin sivulta, alempana, linkki "Asiakkaiden arviot tästä tuotteesta". Siellä on kritiikki ja ylistys. Tuo imuri puhaltaa poistoilman suoraan ylös, eikä lattiaa pitkin, nostaen lattiapölyn ilmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme