Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia? 9v tyttö on kuin poika

Vierailija
07.04.2012 |

siis luonteenpiirteiltään, ei mitään perinteisiä tyttöjen käytökseen liittyviä piirteitä....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistan revitelleeni kunnolla nuorena. Olin tosi kilpailun haluinen, komentelija, tappelija, johtajatyyppi, uhoaja, hygienia ei kiinnostanut pätkääkään, eikä ulkonäkö meikit yms. Leikkasin kaljun ensimmäisen kerran 11-12 vuotiaana ja sitä ennen oli ollut jo lyhyttä tukkaa pari vuotta. Kaikki punainen oli karseeta ja kuuntelin lähinnä rokkia. Naisellistuin vasta 17v kun leikkasin uudestaan kaljun ja opin että voin olla nainen todella kaikkine luonteenpiirteini ja ulkonäköineni, vaikka kuka ajattelisi mitä. Vaikka meillä on sukupuolemme ja saamme ylpeästi olla naisia ja miehiä, erilaisia omassa sukupuolessamme, on hyvä joskus miettiä mikä todella pn naiseutta/miehisyyttä ja mitkä rajoja jotka ihmiset otse ovat mieltäneet sukupuolisidonnaisiksi ja tunnusmerkeiksi....

Vierailija
2/4 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lesbot tuntuvat miehiltä, ei siinä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

annahan tyttösi olla mitä on

Vierailija
4/4 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täysin nainen, 3 lapsen äiti, pidän kauneudesta, kukista yms. Lapsena en koskaan leikkinyt nukuella, en koskaan ollut kiinnostunut vaatteista, kaverini oli poikia ja leikit lähinnä ulkoleikkejä ja autoratoja. Koskaan minulle ei sanottu että en olisi normaali!!

Kyllä minusta kuitenkin kasvoi nuori nainen ja sitä myötä aikuinen nainen. Koittakaa nyt muutkin päästä irti prototyypeistä millainan on tyttö ja millainen on poika.

Varsin useinhan tyttöjen äideillä on hirmu vahva myytti siitä millainen on tyttö : letit päässä balettia harrastava, nukeille leikkivä kullannuppu ja poika : kamala, villi, raju ja raisu.

Kuulin jopa kun yksi 2 tytön äiti sääli erästä äitiä kun tällä oli vain poikia. Ihan päin naamaa sanoi, niin säälin sinua, sinun täytyy olla niin väsynyt kun sinulla on vaan kamalia raisuja poikia. Naisen omat tytöt vinkuivat ja naukuivat vieressä ja ajattelin huh huh mikä äiti. kamala. ja apua millainen anoppi aikoinaan tulee olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi