Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö meikkivoiteen alla ns primeriä?

Vierailija
07.04.2012 |

Minkä merkkistä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene Matifying Primer

Vierailija
2/14 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumenen heleyttävää voidetta poskipäihin ja otsaan sitten mineraalimeikkivoide ja puuteri. Pitää kokeilla tuota lorealin primeria tai lumenen mattaprimeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitat meikkivoidetta tai mitä tahansatuon primerin päälle, se alkaa kuoriutumaan meikin mukana samantien ja lopulta joudut pesemään kasvot kun et saa sitä sotkua enää siistin näköiseksi. En suosittele.

Vierailija
4/14 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin käytän meikkipuuteria. Nopea ja hyvä, mutta mulla on hyvä iho, onneksi ei tarvitset meikkivoidetta käyttää kuin kerran pari vuodessa, tukkii ihohuokoset ja ihokin näyttää jotenkin vanhemmalta, elottomalta.

Vierailija
6/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu missä olosuhteissa meikkaan. Oonko tulossa salilta vai noussut vasta sängystä yms. Eli jos ihan kotosalla meikkailen niin käytän Garnierin (haluaisin jonkun laadukkaamman merkin) BB voidetta ja siihen sitten ihan vaan t-alueelle häivyttäen meikkivoide päälle + pieni sipaus puuteria. Tulee kuulas. Joskus olen käyttänyt lumenen primeria, mutta siitä tulee vaan ikävä kalvo, joten se jäi pois käytöstä.

Tosiaan jos olen salilta tulossa, niin en käytä primeria (vaikka vois just sillon luulla että tulis naaman punaisuuden takia tarpeeseen) ja syy tähän on se, että mulla puskee kylmänkin suihkun jälkeen kasvoista vähän jälkihiki, varsinkin BB voide kiihdyttää sitä, eikä kestä ollenkaan leviämättä. Tosin toi Garbierin ei liene kaikkein laadukkain, Aasiassahan noita BB voiteita on joka merkillä. Täytyypä tutustua muiden merkkien tarjontaan. Mutta kyllä se aika ihmevoiteelta noin niinku muuten vaikuttaa, olen tykännyt!

Vierailija
7/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanko sitä koko kasvoille vai vain esim. t-alueelle? Purkissa on kuva siitä, että voi laittaa silmien allekin. Oletko kokeillut? Tasoittaako juonteita niin, ettei meikkivoide kasaannu vekkeihin?

Ap

Vierailija
8/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkkiä en muista

Vierailija
9/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/14 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan niille alueille, joista ihoni alkaa yleensä kiillellä helpoiten ja joissa on isoimmat ihohuokoset.

Silmänympäryksiin en ole onnistunut käyttämään ikinä, mutta vika voi olla omassa tekniikassanikin.

Moni primer on aika lailla samaa tavaraa, itsellä on ollut Smashboxin ja Sanan tuotteita, aika samantyyppisiä olivat.

Vierailija
11/14 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä kosteusvoide riittää,käytän sitten saman merkkistä irtopuuteria lisänä :))

Vierailija
12/14 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikinpohjustusvoidetta? Juu, käytän. Useimmiten käytän pelkästään tuota pohjustusvoidetta, se tekee ihosta kivan tasaisen näköisen ja oloni on meikkivoiteen kanssa aina jotenkin epämukava.

Vierailija
13/14 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu meikinpohjustusvoiteesta on kyse. Ei peitevoiteesta.

Ap

Vierailija
14/14 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena vain saman merkin puuteri päälle.