Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teen lapsia 3v välein ettei tarttis mennä töihin. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
07.04.2012 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta sinulla on jo? Ja miksi miehesi suostuu moiseen? Kuinka pärjäätte rahallisesti???

Vierailija
2/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit jo omasta äo:stasi ihan riittävästi :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä aloitit tuon pelleilyn ja miksi? -

21v sain ekan lapsen. Kotona on mukavaa, en halua töihin.

Montako lasta sinulla on jo? - Meillä on 2 lasta ja kolmas tulossa.

Ja miksi miehesi suostuu moiseen? - Miksei suostuisi? Sekin haluaa lisää lapsia.

Kuinka pärjäätte rahallisesti??? - Hyvin, saamme hyvät tuet.

Vierailija
4/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tärpännyt melkein heti. Minut ja mieheni on siis luotu tekemään paljon lapsia ;)

Vierailija
5/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä työelämä ja sen vaatimukset ahdistivat hirveästi, ja ajattelin lastenteon olevan hyväksytty syy vältellä työelämää.

Sitten se suunnitelma tosin muuttui, kun löysin vihdoin "oman" alani.

Mitä haluaisin kysyä.. no ahdistaako työelämä suakin vai miksi haluat pysyä siitä erossa?

Jos ahdistaa, mutta koet lasten olevan ihana asia elämässäsi ja pystyt tarjoamaan lapsillesi aikaa, rajoja ja paljon rakkautta, niin mä kyllä työssäkäyvänä veronmaksajana maksan mielelläni sunkaltaistesi kotonaoloa verorahoistani, älä huoli :)

Vierailija
6/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teetkö siis lapsia tilapäiseen tarpeeseen?! ajatteleko hetkekäkään että sulla on velvoite myös pitää huolta lapsistasi, myös taloudellisesti? Antaa esimerkkiä että ihmiset käyvät työssä että köyhyys ja tukien tavoittelut periydy lapsillesi?

Vierailija
7/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ahdistaa työelämä. Varsinkin kun mulla ei ole koulutusta enkä jaksa sellaista hankkia. Koulutukset kestää liian pitkään. Työkkäristä pakotetaan työharjoitteluun tai kursseille, jotka ei kiinnosta yhtään. Ahdistavaa. Vauvan kanssa saan olla rauhassa eikä kukaan painosta mihinkään kotoani.

Vierailija
8/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu elää muiden verorahoilla?

Vierailija
9/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teetkö siis lapsia tilapäiseen tarpeeseen?! - No en tee.

ajatteleko hetkekäkään että sulla on velvoite myös pitää huolta lapsistasi, myös taloudellisesti? - Joo, mut Suomessa kuule pärjää hyvin tuilla.

Antaa esimerkkiä että ihmiset käyvät työssä että köyhyys ja tukien tavoittelut periydy lapsillesi? - No mun lapset on vielä pieniä joten mun ei tarvitse tollasta vielä edes miettiä.

Vierailija
10/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei se aina kivaa ole, muttei kotiäitinäkään ole aina kivaa...

Ehket vaan ole löytänyt omaa alaasi.

Vierailija
11/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina se nuorinkin jossain vaiheessa täyttää kolme (ja nykyhallituksen kaavailun mukaan 2v kh-tukea)

Vierailija
12/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmis töihin ja se sua ahdistaa. Jos olet yksinhuoltaja niin lapset saa vääränlaista esimerkkiä siitä miten täällä eletään.

Ja ihan tiedoksi, meillä on 1 lapsi ja molemmat hyvässä palkkatyössä. Olin lapsen kanssa kotona ensimmäiset 6 vuotta.

Lapsi oppi kuitenkin sen että isä käy työssä ja isä tyässäolorahoilla maksetaan vaatteet ja ruuat ja asuminen ja kaikki muu kiva (esim matkustelu)

Nyt kun molemmat on palkkatyössä, ei voi samana päivänä edes sanoa että tuilla pärjää HYVIN: Ei, me pärjätään hyvin kun niitä lapsia ei ole tehty tuilla elämään. Meillä on aivan toisenlainen elintaso kuin teillä tulee koskaan olemaan.

Työkkärituellä olevat kuvittelee että muutaman sadan tulo on hyvä... säälittävää. Ja vielä säälittävämpää että teet lapsia jotka oppivat samaan. Tyhmyys/laiskuus periytyy.

Vierailija
13/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä parikymmentä edessä, mitä sitten meinasit?

Kouluttamattomana ja ilman työkokemusta?

Vierailija
14/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on totuus, että lapsista saa hyvät rahat.

Vierailija
15/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko sinusta koskaan siltä että olet ajamassa itseäsi umpikujaan?

Vierailija
16/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kysykö enempää en jaksa enään vastata. Mutta se on totuus, että lapsista saa hyvät rahat.

Vierailija
17/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen että olet jonkin verran vieraantunut aikuisten maailmasta.

Vierailija
18/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kysykö enempää en jaksa enään vastata. Mutta se on totuus, että lapsista saa hyvät rahat.

Et taida olla kovin pitkäjänteinen henkilö, ei ihme että tilanteesi on mikä on. No koita jaksaa hoitaa ne lapsesi edes.

Vierailija
19/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsitystä mitä palkkatyössä olevat ansaitsee. Vähän niinkuin lapsi luulee että 5e viikkoraha on parasta mitä olla voi :)

ap luovutti koska on luuseri, ei sille mitään voi ja luuseri lapsia kasvattaa. Tuilla elää komeasti :D salli mun nauraa!!

Vierailija
20/21 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n lapset eivät sitten harrastakaan ikinä mitään, kun ei ole rahaa. Hyvipuistoreissuista saa vain unelmoida, koska esim. 5-henkisen perheen joku Särkänniemi reissu syö pari sataa euroa, että humpsahtaa. Ulkomaan reissuista saa vain haaveilla jne.

Mitäs ap sitten tekee, kun lapset vaativat isoja telkkareita, pleikkareita, laskettelusuksia ym. kivaa, mitä kavereilla on..? Ajattelit kysyä sossusta? Mitä, jos lapsesi haluaisi aloittaa jääkiekkoharrastuksen?