kertokaa keittiöpsykologit mitä tämä mies mietti?
Tapailin häntä ja olin rakastunut. juttu ei kuitenkaan jatkunut alkua pitemmälle, vaikka olin hyvin rakastunut mutta olin antaunut jo lupauksen toisaalle.
No tämä kaveri yritti lainata sitten minulta rahaa. Tiedän että hänellä on ongelmia rahan kanssa. Liian vähän palkkaa ja piti saada asunto vuorkattua + takuurahat.
No sitten mun korvakoru jäi sitten, ennen tätä rahan lainaus yritystä, hänen asunnolleen, se on kultaa ja arvo jotain 200€. Hän sanoi ensin ettei se ole siellä(luulin itsekin että pudotin sen taksiin) mutta sitten kun lopetin yhteydenpidon, hän parin viikon päästä ilmoitti että hän haluaa palautta sen korvakorun minulle.
Hän toi se tapaamispaikkaan, antoi sen ja käveli tiehensä. Hän sanoi aiemmin ettei halua jutella kanssani koska olen loukannut häntä.
Ihmettelen nyt että miksi hän palautti sen korun koska sen myymällä hän olisi saanut sen takuuvuokrasta puuttuvan puuttuvan 200€. Minähän en siis tiennyt edes että koru oli hänellä.
En ole pitänyt häntä rehellisenä ihmisenä.
Kommentit (22)
miltä se tuntuu? se tuntuu kamalalta.
Niin mutta JOS hän onkin rehellinen? Se rahan lainaus yritykset saa epäilemään ettei hän ole rehellinen. Hän kyllä sanoi kerran että eroa siitä sun kaveristasi ja kun sanoin että en voi, niin se jälkeen hän muuuttui, eikä halunnut enää puhua kanssani.
Ajattelin että tuo korun palautus oli kai tapa kertoa että olen sittenkin rehellinen, En tiedä..
ap
Miten niin olit lupautunut muualle? Ja miltä tuntuu olla rakastunut ihmiseen, jonka tietää epärehelliseksi? Entä jos hän onkin rehellinen, teki niin kuin normaalit ihmiset tuossa tilanteessa?