Mies kolmatta päivää juomassa
haluaa olla kavereiden kanssa...
pitkääkö mun tuo hyväksyä?
Kommentit (9)
ryypytellä kun on pitkä viikonloppu
että semmoista.
Takaisinpääsyn ehtona on se, että antaa seuraavan palkkansa mulle laskujen maksuun tai lentää lopullisesti pihalle.
käynyt kotona ollenkaan? Mun mies teki tuollaista viime kesänä ja sen jälkeenkin tuota tapahtui aina välillä. V-tuttaa kun mies voi tuhlata holtittomasti viinaan rahaa, vastaa puhelimeen vähän niin ja näin, sammuu ties minne ja minä olen kotona huolesta sairaana. Ei passaa enää ja mieskin on onneksi ymmärtänyt, ettei voi toimia niin.
Sitten voi olla viikon tauko ja taas sama. Nyt se on ollut juomatta melkein kuukauden, mutta kyllä se pian taas alkaa.
en tosin anna käydäkään humalassa lasten takia. Viimesi joi noin kuukausi sitten ja oli 3 päivää pois kotoa.
Oon jo sen ikäinen, etten saa mitään hepuleita, vaan toisaalta nautin siitä, että saan olla erossa vähän aikaa.
Rakastan kyllä miestä, on selvinpäin ihan rakas ja hyvä mies. Kai se tarvii välillä tuollaista, mutta raha-asioiden pitää hoitua tai loppuu tuollainen.
Tietenkin sun pitää hyväksyä ja ymmärtää. Ja kun ukkosi krapuloissaan palaa kotiinne, pitää sinun tukea ja taas ymmärtää pientä ressukkaa jolla on niin kurja olo.
Jos et hyväksy, tee jotain.