Voi apua... Minun mieheni on pian tv:stä tuttu,,,
Jännittää... :D
Muita kaltaisiani? :)
Kommentit (17)
kans kohta tv:stä tuttu kun esiintyy mainoksessa :)
Tosin mua ei se jännitä kyllä millään tavalla.
Nytkin toisinaan kyseisen ohjelman mainoksista pystyy bongailemaan hänet ja ai, että se näyttää hyvälle ruudussa(kin)... :P
Ne virkavallan kanssa asioivat puliukot on välillä hauskoja. Onnittele miestäsi.
yksi ohjelma, ihmettelen, miten se voisi jännittää, mutta jos kyse on sarjasta, jossa mies siis mukana joka jaksossa, niin se voi jo vähän hämmentää fiiliksiä, sillä silloin siitä tulee ns tv-julkkis.
Ei ole Poliiseissa..saati missään vastaavassa sarjassa... :D Eikä missään sellaisessa, mihin pääsee kuka vaan(esim Idols, VoF, Hauskat kotivideot etc...)
Ihan oikeassa ohjelmassa on, mutta en nyt halua tarkempia tuntomerkkejä eritellä... :)
Jos joku nyt keksii hänet sillä, että hän näyttää jumalaisen hyvältä ruudussa, niin onnea siitä - olet varsinainen salapoliisi... ;)
No more clues... ;)
Ei ole Poliiseissa..saati missään vastaavassa sarjassa... :D Eikä missään sellaisessa, mihin pääsee kuka vaan(esim Idols, VoF, Hauskat kotivideot etc...)
Ihan oikeassa ohjelmassa on, mutta en nyt halua tarkempia tuntomerkkejä eritellä... :)
Jos joku nyt keksii hänet sillä, että hän näyttää jumalaisen hyvältä ruudussa, niin onnea siitä - olet varsinainen salapoliisi... ;)
No more clues... ;)
Vai onko ulkomaalainen? Hahhaa, nyt tiedän, se on Hintsanen, etunimeä en muista! :D Esa, Vesa tms..
http://www.seljas.com/wp-content/uploads/IMG_0450-e1332429996730.jpg
Mutta joo, onneksi olkoon. Miehes on telkkarissa. Jumalaiselta näyttämisestä voidaan olla montaa eri mieltä.
Ps. kivat amikset miehelläs. Muunmuassa.
Nimenomaan ne hömppäohjelmista tutut muistetaan, ainakin jonkun aikaa - ne bb- ja idols-tyypit. Mutta asiallisissa yhteyksissä esillä olevat eivät usein jää persoonana mieleen, vaan sen asiansa kautta.
nimim. olen itse ollut ammattini vuoksi TV:ssä, tosin ihan omana itsenäni. On ollut pelkästään kivaa, etteivät ihmiset bongaile kadulla.
että ei sun miestäsi yhden kerran tai edes muutaman kerran esiintymisestä kukaan ala tunnistaa.
Olen ammatiltani tv-toimittaja ja juontanut yhteensä kolmisen vuotta viikottaista ohjelmaa tv:ssä. Vasta about kahden vuoden päästä joku tunnisti minut IRL. Eli älä huoli, saatte liikkua aika pitkään täysin rauhassa ;-)
(ja juu: se ei ole siis miellyttävää, että sinut tunnistetaan. Jos se nyt jollekulle on epäselvää, niin ei ole)
mutta tätä en tosiaan kekkaa kun Karpokin on lopetettu (ohjelma siis) ja sitä to catch a predatoria ei Suomessa tuu.
Minäkin olin joskus 15 vuotta sitten tv- tuttu.
ja pyörin av:llä ;O)