Joko te siitepölyallergiset olette aloittaneet lääkityksen?
Taidan aloittaa lääkityksen pojalle nyt. Vielä ei ole oireita, mutta kohta varmaan on kun lämpenee.
Koivu ja leppäalergikko kyseessä.
Kommentit (11)
ideana on että antihistaaminivaikutus on jo päällää ennenkuin kukinta alkaa.
Mulla on koivuallergia ja aloitan aina huhtikuun alussa lääkkeet.
Poika on mm lepälle allerginen ja aloitti jo maaliskuun puolesavälissä.
ja tuskin aloitankaan, en viime vuonnakaan ottanut mitään, sen verran pienet on oireet, ettei juuri tavallsesta elämästä eroa mitenkään, en tiedä miksi.
jo ennen tätä takatalvea. Periaatteena on ollut, että kun maata näkyy niin pitää aloittaa.
Oireilen oikeestaan kaikesta, mutta koivu on pahin..
henki meinasi lähteä kun raskauden vuoksi ei voinut syödä lääkkeitä.
Kyllä mulla on jo 1,5 kk mennyt lääkitys. Onhan tuo leppä kukkinut jo ties kuinka monta viikkoa. En olisi varmaan ilman lääkitystä enää edes hengissä.
Ainakin kuukauden olen syönyt ja nyt alkaa tuntua, ettei lääkitys enää riitä. Eli oireet ovat tulleet takaisin.
ja lunta puoli metriä, mutta allergia oireilu vain jatkuu... alkoi toissa-aamuna. Onneksi on pahempana vain aamulla, kun on lääkitys. Tyhmyyksissä, kun tuli tämä takatalvi, jätin lääkityksen hetkeksi kesken.
Maaliskuun puolivälissä kannattaisi viimeistään aloittaa, jos on pahat allergiat.
vaikka tällaisia ei saisi missän nimessä unohtaa
kun lapsi vielä kyseessä.
No, tänään täytyy aloittaa. Aloitettava kuitenkin kun ollaan menossa kylään jossa koira ja poika myös koiralle allerginen.
ap, joka tuntee itsensä taas jälleen huonoksi äidiksi.
Esim. Zyrtec on raskauden aikana ihan ok, samoin nenäsumutteet ja silmätipat.
Todellaa, todella typerää jättää lääkitsemättä jos on pahat oireet, saatat tehdä vahinkoa vauvallekin jos esim. henki ei kulje kunnolla tms.
henki meinasi lähteä kun raskauden vuoksi ei voinut syödä lääkkeitä.
mutta olis pitänyt aloittaa aiemmin, nyt alkaa jo oireet. Unohdin koko jutun...