Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen kaveri

Vierailija
09.06.2008 |

Kaverini on saanut lapsen jonkin aikaa sitten. Ja ei ole sen takia pystynyt käymään kampaajalla. Hän ei kuitenkaan halua käydä millä tahansa kampaajalla, vaan sen on oltava hänen kaverinsa, vain hän pystyy kuulemma leikkaamaan hiukset oikein.

Hän oli sitten sopinut kaverin kanssa että menee tämän luo leikkautamaan hiuksensa. Kaverin luokse on ajomatkaa n. 1 tunti.

Edellisenä iltana hän oli hirveällä vaivalla vääntänyt tälle kaverille jotain leivoinnaisia, kun sillä oli ollut synttärit.

Oli sitten pakanut vaivalla leivonnaiset + lapsen ja miehen mukaan, ja oli just lähdössä tämän kaverin luo, kun tämä ilmoittaa että ei sovikaan, koska hänellä on jotain henk. koht. ongelmia.

Pelastaakseen tilannetta, tämä kaveri lähti sitten jollekin kampaajalle lähistölle, että sais hiuksensa leikattua. Siellä ei kummiskaan oo enää vapaita aikoja. Siinä vaiheessa sitten kaveri saa kauhean raivarin kadulla, ja soittaa sitten äidilleen kysyäkseen mitä tekis.

Äiti sitten pyytää että tulis hänen luokseen, koko perhe sitten matkaa Mamman luo, ja siellä tämä kaverini sai sitten valtavan itkukohtauksen ja meni piiloon äitinsä takapihalle puun taakse.

Onko tuo normaalia käytöstä???

Ymmärrän sen osuuden että oli hyvin pettynyt ystäväänsä kun ei lupauksesta huolimatta leikannut hiuksia, ja sen osuuden että pettymys vaan kasvoi kun toinenkaan kampaaja ei voinut leikata hiuksia.

Mutta tarviiko sen takia alkaa riehua? Ja soittaa äidille kysyäkseen neuvoa??!!?? Musta jotenkin tuntuu että tämä kaveri on kovin epäkypsä, ja napanuora omaan äitiinsä katkaisematta.

Hän sitten soitti minullekin kysyäkseen neuvoa, en oikeen osannut sanoa mitään.

Muutenkaan en ymmärtänyt miksi hän näki niin paljon vaivaa tämän kampaaja ystävänsä puolesta, kun tietää että tämä on kovin epäluotettava tyyppi.

Vai olenko minä vaan kovin epäempaattinen kun en oikeen ymmärrä tuollaisia kohtauksia? Mielestäni vaan koko juttu ei ollut sen arvoinen että sen takia tarttis noin valtavaa palkokasvia nenuunsa vetää. Sehän kuluttaa vaan omaa energiaa ja ruokkii negatiivista energiaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D:D Ei oo totta....

Vierailija
2/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puun taakse piiloon??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti vakavampia asioita mielen päällä, jotka vaan sitten purkautuvat peinenkin vastoinkäymisen tultua, kuten esim. tuon kampaamojutun vuoksi.

Vierailija
4/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettävät ihmiselle ihmeellisiä asioita. Sain sen käsityksen, että vauva on vielä aika pieni? Itse olin aivan hormoonihöyryissä ekat 3kk esikoisen jälkeen, itkin ja nauroin omituisille asioille, käyttäydyin ennalta-arvaamattoman epävakaasti ja olin kaikin puolin huonoa seuraa. Onneksi se meni ohi!

Vierailija
5/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos valvoo pienen vauvan kanssa yöt, ja tiedossa olisi pieni lepohetki, ja kun se menee pieleen, koko maailma "romahtaa".

Ihan normaalia, pienten lasten äideille... Ei se siis siitä kampauksesta ole kiinni, vaan yleisesti ns. elämän hallinnan menettämisestä. Kun kaikki menee vauvan ehdoilla jne.

Vierailija
6/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta!?

Mulla tulee kohta pissat housuun kun nauran niin lujaa!

Pienet on murheet jos yksi tukanleikkuu saa elämän noin sekaisin...

Vierailija
7/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen vauvansa on nyt 5kk vanha.

Toisaalta joo, ymmärrän että kun oli varautunut siihen että pääsis vihdoinkin hieman edes hemmottelemaan itseään, ja sitten se menee pieleen, että harmittaa ihan vietävästi.

Mutta että sitten juoksee äitinsä luo, alkaa riehua kampaamon edessä kadulla, ja menee puun taakse piiloon??? En mä tiedä, musta toi ei ole kypsän aikuisen käytöstä...

Vierailija
8/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkaista aasinselän, väsymys ja stressi voivat purkautua monella tavalla. Ei aina tarvitse olla niin vahva.

Vierailija
9/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

korsi joka katkaisi kamelin selän...

Vierailija
10/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia käytöstä ja on tainnut äiti hemmotella pikku prinsessansa aikoinaan pilalle :D Ihme hymistelyä täällä.

Vierailija
11/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin juuri tuollainen masentuneena. Lysähdin lattialle itkemään jostain aivan mitättömästä syystä.

Vierailija
12/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että selität ystäväsi tekemisiä näin yksityiskohtaisesti julkisella paikalla!

Hormoonit vamasti heitteleee, tai mahdollisesti ystävälläsi alkavaa (?) synnytyksen jälkeistä masennusta - joka voi tosiaan alkaa oireilla vasta useitakin kuukausin synnytyksen jälkeen - tai sitten yksinkertaisesti väsymys purkautui näin. Mikä tarve sinulla on repostella hänen asioillaan?

ps omasta ystäväpiiristä löytyy paljon oudompaakin käytöstä pienen vauvan äidiltä, yleensä se on ohimenevää. Ole ystävän tukena, älä tuomitsemassa.

Vierailija
13/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas on hyvin epäkypsää ja lapsellista kirjoittaa toisesta tuollaista tänne kaikkien naurettavaksi, vaikka kaverisi vähän kummalliselta kuulostaakin. Tapahtuu tässä maailmassa silti paljon hullumpaakin.

Vierailija
14/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti tämä ap:n kaveri on kertonut stoorin totaalisesta hermojen menetyksestä, jota todellakin sattuu ihan normaaleillekin ihmisille ja ap tulee sitten reostelemaan sitä tänne muka huolissaan. nolo on ap.

Vierailija
15/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin niin hämmentynyt kun kaveri soitti ja kertoi. En oikeen osannut sanoa juuta enkä jaata, kun koko juttu oli minulle niin vieras. Tai siis hänen käyttäytyminen oli minulle niin vierasta.

Itse olisin samassa tilanteessa varmaan vaan soittanut kaverille, ehkä. Enkä alkanut soittaa äidille ja mennyt sen luo, että "äiti lohduta nyt vähän".

Enkä olis ottanut stressiä jostain kampaamo käynnistä, pieleen meni, mutta hänellä oli mielestäni ihan liian suuret odotukset ladattu siihen.

En mä tiiä, olin vaan niin hämmillään, kun en oikeen osannut edes lohduttaa.

ap

Vierailija
16/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet outo ap. Kuvauksesi olisi provona hyvä.

Vierailija
17/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on omia lapsia niin ihmettelen kun hämmästelet tuota käytöstä niin paljon. Jokainen lapsen saanut äiti kyllä tunnistaa jossain määrin tuossa itsensä. se sitten vaihtele minkälaisia kohtauksia on saanut, mutta meillä kaikilla äideillä on ollut samanlaatuisia juttua. se on juuri sitä oman elämän hallinnan menettämistä ja hormooneja. elä tuomitse, ymmärrä.

Vierailija
18/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kärsin tuosta masennuksesta... eipä tuntuisi kivalta jos joku ystävä, jolle olen asioistani avautunut, irvailisi niillä yleisesti netissä. Kysymys sinulle mietittäväksi: millainen ystävä oikein olet?

Vierailija
19/19 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulet tuon selostamaan tänne. Mitähän se kaveri tästä tykkää?

Tämä siis ap:lle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi