Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kuin ensi- vai uudelleensynnyttäjä???

Vierailija
06.04.2012 |

Kuinka suhtautua,, Synnytin vajaat 1,5v sitten suunnitellulla sektiolla muksun. Ennen sektiota ei ollut mitään synnytyksen edistymisen merkkejä. Nyt odottelen lähestyvää synnytystä jälleen ja tarkoituksena on koittaa alatiesynnytystä. Saikulla oon supistusten takia ollut jo rv26 tienoilta ja kypsymistäkin on tapahtunut ihan kiitettävästi (kohdunkaula ihan olematon ja sormelle auki), nyt mennää jo rviikolla36+. Sitten se kysymys: Toimiiko kroppani tässä raskauden lopussa ennen synnytyksen alkua kuin ensisynnyttäjällä vai kuin uudelleensynnyttäjällä? entäs sitten itse synnytyksessä? Olo on kuin ensisynnyttäjällä, onhan tämä täysin erilainen tapa synnyttää kuin suunniteltu sektio! Olisi varmaan ihan hyvä tietää sairaalaan lähtöä ajatellen, millä kiireellisyydellä sitä alkaa itseään sairaalalle hankkia - ensisynnyttäjän vai uudelleensynnyttäjän saamien ohjeiden mukaisesti (netistä opiskeltuja ohjeistuksia)..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla sama tilanne eli kiireellinen sektio ensimmäinen ja toinen syntyikin sitten alateitse. minä suhtauduin itse kuin ensisynnyttäjä koska en tiennyt niistä asioista vielä mitään :)

kroppani oli siinä mielessä jo uudelleen synnyttäjä että vauva ei kiinnittynyt ja oli todella ylhäällä kun synytys alkoi. olen ainakin lukenut että uudelleen synnyttäjillä näin voi olla.

synnytykseen menikin sitten aikaa 16h mutta oli ihanaa saada kokea alatiesynnytys.

muuten kai elimistö oli ensisynnyttäjän kaltainen.

Vierailija
2/2 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kohtu ei ole supistellut ulos vauvaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi