Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin synnytys katsotaan alkaneeksi?

Vierailija
06.04.2012 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa synnytysepikriisiäni, mun synnytys oli merkitty alkaneeksi siitä kellonajasta, jolloin soitin kelloa ja kerroin kätilölle, että supistukset ovat nyt kipeitä. Olin siis osastolla vesien menon takia.

Vierailija
2/2 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 tuntia, papereissa kestona lukee 9 tuntia :D Eli ihan eka supistuksesta eivät näköjään laske. Ponnistelin myös kolme tuntia, mutta ponnistusvaiheen kestoksi on merkitty tunti jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme