Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana vaiko eikö?

Vierailija
05.04.2012 |

Tilanteeni on tämä: Minulle laitettiin toisen synnytyksen jälkeen 1.5 vuotta sitten hormonikierukka, jonka pitäisi siis olla lähes 100% varma ehkäisykeino. Menkat jäi pois viime kesänä, ajoittain on ollut pintä tuhruvuotoa. Kierroista sun muista ei ole aavistustakaan...

Nyt kuitenkin ollut sellaisia oireita jonkin aikaa, jotka voisi sopia raskautumiseen. Eli aluksi minulla oli pieni flunssa, jossa nuhaa ja hieman lämpöä.

"Flunssa" jäi kuitenkin päälle eli lämpöily jatkunut jo useamman viikon, muut oireet kadonneet. Lisäksi olen ollut tolkuttoman väsynyt ja voimaton. Lääkäri ei löytänyt syytä taudin pitkittymiselle. Ajoittain kuvotusta aamu ja ilta painotteisesti sekä vatsan toiminta vilkkaampaa. Pissalla saa juosta koko ajan Naama kukkii ja päänsärkyä lähes päivittäin. Vatsan seutu tuntuu turvonneelta. Rintoja ei ole aristanut, mutta tätä oiretta ei ole ollut aiemmissakaan raskauksissa...

Tein eilen illalla ja tänään päivällä raskaustestit (Rfsu ja apteekin oma), jotka negaa. Oireet kuitenkin niin samanlaisia kuin edellisiä odottaessa, että en saa raskauden mahdollisuutta mielestä.. Mitäköhän pitäisi tehdä?!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten ihmeessä tämä palsta ratkaisisi asian?

Jos et ole nyt raskaana niin ethän periytä geenejäsi enää, noin tyhmän ei tarvitsisi elää.

Vierailija
2/3 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paastoverensokerin voisi myös tarkistaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lääkäri otti just noi kilpparit, pvk:n, crp:n eikä niissä ollut mitään. Kysyi raskauden mahdollisuudesta, mutta kun kerroin että käytössä hormonikierukka niin sanoi ettet sitten ole raskaana varmaankaan.

Ja kiitos muuten "asiallisista" vastauksista!