Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi treffi-ilmoituksessani käyvät vain nuoret miehet ja vanhat ukot?

Vierailija
05.04.2012 |

Olen 35v. Joku 24v poika on mielestäni auttamatta liian nuori. Ja joku lähemmäs 50-vuotias setämies liian vanha. Ei tulisi mieleenkään itsellä selata tuon ikäisten ilmoituksia.

Miksi suurin osa omaa ilmoitustani katsovista miehistä on ihan "väärän" ikäisiä? Katseleeko ne omanikäiset miehet sitten itseään 10 vuotta vanhempien ja nuorempien ilmoituksia myös? Muttei omanikäistensä?

Kummaa.

No, kukaanhan ei mulle kirjoita, kun on ylipainoa jonkun verran. Jos joku sen yli pääsee ja tosissaan laittaa kunnollisen viestin, voisi olla helmi mies. Kuvani kyllä näemmä kiinnostaa, mutta arvelen, että painoon tyssää..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ehdi kun on tupa täynnä kakaroita. Jos seuraa haetaan se haetaan baarista. Ei kiljuvien kakaroiden kanssa voi istua netissä treffejä lukemassa. Silloin lähdetään kotoa pois että saa keskittyä olennaiseen. Pikapano ja kotiin.

Vierailija
2/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tietää ettei ole suosiossa kun tili menee ruokkoihin niin ei ole varaa treffailla kun se maksaa. Ja nuoret pimut ei huoli jos äijä tuo joka 2 vkloppu kakaralauman nurkkiin pyörimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nuo kakaralauman keskellä käpristelevät saavatkin karsiutua. Mutta eiköhän niitä nyt jotain omanikäisiä miehiä luulisi olevan vapaana ilman palloja jalassa.

Vierailija
4/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne sun mahdollisuudet. Miehet kattelee sitä toistakymmentä vuotta nuorempaa. Paitsi sitten nämä nuoret, joilla on puuma-fetissi.

Aivan saman huomasin itsekin, enää en jaksa edes etsiä.

Vierailija
5/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen naimisissa yhden viiskymppisen kanssa, ja vauva tuhisee sylissä. Ja olen onnellisempi kuin koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi