Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä eka kertasi tapahtui?

Vierailija
05.04.2012 |

Ruotsinlaivalla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli 18v, minä melkein 17 ja hellyyttävintä oli se, että tämä kiva naapurinpoika sanoi että jos tulen raskaaksi, hän menee kanssani naimisiin :)

Terveisä vaan Jurille sinne jonnekin.

Vierailija
2/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennestään tuntemattoman pojan kanssa. Olin niin naiivi, että en tajunnut mitä poika on tekemässä ennenkuin tunsin siittimen emättimessäni.

:-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinlaivalla.

Vierailija
4/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän opiskelija solussa.

Vierailija
5/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa sängyssä, oman poikaystävän kanssa. Hyvät muistot. =)

Vierailija
6/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun muutin 19-vuotiaana pois vanhempien kotona, päätin että tähän loppuu sitten meikäläisen neitsyys. Määrätietoisesti lähdin paikalliseen yökerhoon, pokasin itselleni ulkomaalaisen miehen ainoastaan neitsyydestä pääsemis-tarkoitusta varten, vein sen kotiini ja niin pääsin eroon neitsyydestä. Harmi vaan että tuli jumituttua sitten seurustelemaan sen ukon kanssa 2 vuotta, vaikka olisi ollut kaikin puolin parempi että se olisi jäänyt yhdenillan suhteeksi.

Vierailija
7/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon parkasin ekan kerran.

Vierailija
8/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni kaverin kotona, jossa poikaystäväni tilapäisesti asui. Oli vain ajan kysymys, koska saan päätöksen tehtyä. Olin 16 v.; saman miehen kanssa olen nyt ollut siitä parikyt vuotta eteenpäin.

Vierailija
9/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui miehen kotona (asui siis jo omillaan) ei mitenkään erityisen suunnitellusti, mutta kivaa oli.

Vierailija
10/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtui minua vanhemman miehen aviovuoteessa.

Vierailija
11/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylätasanteella, jossa ei asuntoja.

Yritän olla muistelematta, vaikkei mikään kauhea kokemus ollutkaan. Olisi voinut olla mukavampikin paikka ja aika..

Vierailija
12/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Kalevassa.

Vierailija
13/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun muutin 19-vuotiaana pois vanhempien kotona, päätin että tähän loppuu sitten meikäläisen neitsyys. Määrätietoisesti lähdin paikalliseen yökerhoon, pokasin itselleni ulkomaalaisen miehen ainoastaan neitsyydestä pääsemis-tarkoitusta varten, vein sen kotiini ja niin pääsin eroon neitsyydestä. Harmi vaan että tuli jumituttua sitten seurustelemaan sen ukon kanssa 2 vuotta, vaikka olisi ollut kaikin puolin parempi että se olisi jäänyt yhdenillan suhteeksi.

Pohjanoteeraus. Täytyy olla kova itseinho että tuollaiseen pystyy.

Vierailija
14/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisen poikakaverin vuokrakaksion makkarissa.

Oli ihan hyvä kokemus.

Vierailija
15/15 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kokoonnuttu kaveriåorukalla eräälle mökille kesäviikonlopun viettoon ja ekakertani tapahtui aittarakennuksen yläkerrassa silloisen poikaystävän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi