Ärsyttää! Kun tulin nälkäisenä kotiin huomasin
että leivät syöty, teet+hunaja ja mehu juotu, marjapiirakan kylkiäisiksi ostettu vaniljajäätelö syöty :/ mies syönyt kaikki. Lähti postiin ja toi samalla sitä jäätelöä mutta väärää!!!! Ihan mautonta paskaa.. nyt vasta tuntia myöhemmin alan päästä tästä yli.
Kommentit (12)
nyt olisin juonut mutta se olikin tyhjä samoin hunaja joka tietty ollut kaapissa pidempään. Appelsiinituoremehua oli juonut sen koko litran ja samoin koko litran jäätelön joka ostettiin eilen illalla.. Oli mulla kassissa töissä syömättä jääneet eväät: reissari ja jogurtti millä nälkä lähti.
ettepä ainakaan teenjuojia sitten ole. mä ostin viime perjantaina 25 pussin paketin ja nyt on kaksi pussia jäljellä. :D
ei tarvitse nälkää nähdä, jos mies on juonut teetä ja mehua ja syönyt jäätelön lopun.
Uskomatonta oikeastaan! - Meillä saisi kyllä mies vetää napansa aivan piripintaan viiteen kertaan ja silti riittäisi minullekin monenlaista syötävää kotiin tullessani. Eri asia on sitten se, jos on varannut itselleen jotain erityistä herkkua kotiin tuloa varten, mutta silloin kannattaakin toisele mainita, että "ethän syö kaikkea ostamaani suklaata kaapista tai jos syöt, käytkö hakemassa lisää; aion napsia sitä töiden jälkeen."
Siis miksei teillä ole kaapeissa, jääkaapissa ja pakastimessa KUNNOLLA elintarvikkeita - ja niitä herkkujakin?
Olisi myös mennyt niin hermo tollaiseen ja minäkin kerran vaadin miestä hakemaan kaupasta herkkutrion kun oli syönyt koko paketin, jonka minä olin pakastimeen ostanut.
meillä on pakastimessa 12 leipää, 6 litraa erilaisia jäätelöitä, mehua on varmaan 9 litraa+4 sorttia tiivistettä, hunajaa on kahta laatua ja teetäkin löytyy 7 eri laatua.
Mä en vois kuvitellakaan, että joku perustarvike meiltä totaalisesti loppuisi, aina ennakoidaan. Jäätelöä ei aina ole mutta jotain herkkua varmaan jrjestyisi silti. Rahkaa, kermaviiliä ja kermaa on aina kaapissa.
missä asut niin tullaan teille nauttimaan eri tee laatuja ja leipiä :D
Meillä on omat rahamme ja ostetaan itsellemme ruuat ja sovitusti välillä syödään toisiltamme. tuo jäätelö oli yhteinen ostos. no mutta olen jo leppynyt :)
kai kellään parisuhteessa asuvalla ole omia ruokia?!
kai kellään parisuhteessa asuvalla ole omia ruokia?!
Kun tulee nälkäisenä kotiin ja on odotuksen syömisen suhteen ja joutuukin pettymään. Minä ainakin olen nälkäisenä kiukkuinen ja lähes aina työpäivän jälkeen väsynyt.
Sunnuntaina tulin kotiin ja oltiin miehen kanssa sovittu että hän tekee käristyksen niin että kun olen kotona niin päästään syömään. Kotiin tultua hän oli vasta vuolemassa sitä käristystä. Olin pettynyt ja sanoin sen suotraan miehelle. Mutta ruuanlaittoon en sotkeutunut.
Minä tykkään rahkasta mies ei. Mies tykkää katkaravuista minä taas en jne. Makutottumukset ei kolahda yhtään! Joitain makeita herkkuja, leipää, teetä ja appelsiinimehua lukuunottamatta. En näe tässä mitään outoa :)
Voin tehdä itselleni vaikka lohikeittoa josta mies ei tykkää eikä se kuulemma edes vie nälkää joten tekee itselleen vaikka ranskalaisia ja nakkeja joista minä taas en tykkää.
Ja tykkään letuista, pannarista, tummasta suklaasta kun mies taas ei.
teilläkö ei kotona ollu muuta ruokaa vai? vai miten paljo sitä teetä ja hunajaa ja mehua oli käytetty et kaikki loppu?