Oi mieletöntä, ihanaa! Suklaasta ja karppauksesta
Olen karpannut jo pitkään, useita vuosia. Ainoa "himoni" on ollut kaiken aikaa muisto riisisuklaasta, se muka oli niin hyvää joskus. Toki olen riisisuklaata mastanutkin tämän karppauksen aikana kerran, mutta se ei enää maistunut hyvältä -liian makeaa ja tuli tosi huono olo siitä. No lapsi sai virpoessaan riisisuklaata, ja tämä muisto palasi taas mieleen. Mietin, että hitto mä keksin kyllä sille vastineen, ja tänään sitä tein. Luojani, kun on hyvää!!!! Olen niin onnellinen! :)
Pieniä iloja arjen keskellä :)
Kommentit (2)
haluatko kertoa ohjeen?:)
Ihan varmana olin kirjoittavani ohjeen :D Varmasti kirjoitinkin, mutta kai se jonnekin leikepöydälle sit säplättyäni jäi :D
Ihan tein raakasuklaan massan, johon laitoin carob-jauhetta ja vaniljaa. Sitten paahdoin auringonkukansiemeniä ja laitoin siemenet alustan pohjalle, johon sitten valutin suklaan päälle.
Tein myös toisen erän sulattamalla 81% suklaata hauteessa ja laitoin loput siemenet leivinpaperille ja valutin sulaneen suklaan siihen päälle. Tätä ei tarvinnut jähdyttää kauaa jääkaapissa, maistui pienille vieraillekin :) itse tykkään enemmän tuosta raaka suklaa-versiosta.
haluatko kertoa ohjeen?:)